窮人生仔正PK?

其實無論政府鼓唔鼓勵,竹門對竹門,木門對木門同樣發生。不過中產生得少,草根生得多,無論邊個城市同樣發生。

無錯,好值得鼓勵。

興趣好難量化個成果既,小朋友用奧運做目標呢個唔一定係終點,可能因為有咁高目標,佢響跑步過程中發明一對又平又好既跑鞋做福世人呢。呢d大家都估唔到。小朋友有任何夢想都應該鼓勵。我個女有段時間夢想做光之美少女,明明得啖笑,但佢竟然因為咁去學唱首日文主題曲,呢d都係我估唔到。所以我覺得小朋友依家想做乜都由得佢,亦唔需要諗得咁功利,大大下佢地會自己調節。

1個讚

應該關事架

未必啦,係睇下而家要革命都唔係呢類人

不論興趣班,補習,考試壓力同香港差唔多,,中產唔願生,政府比少少獎金之後養好貴,完全無動力生,因為養人仔好貴。我星洲同事生一個起兩個止,因為負擔太大。

因為生養一個小朋友,除左錢仲有時間、精神、體力,要花好多心血,政府補貼只係杯水車薪,或者公平少少講啦,對富人黎講係錦上添花,實質幫助不大。

我覺得窮人可以生,但唔好生出黎旨意政府
起碼自己盡力養好仔女先,唔好怨天怨地

睇下幾窮囉,我上面提到連自己都養唔到就咪玩啦

兩睇,唔係學得多一定好,最緊要係平衡小朋友意願同家庭支援度。

「咩都唔學先係快樂童年」都係一種生活態度,有d咩都唔學但帶個小朋友去環遊世界體驗生活,咁都係一種見識。

所以問題唔係學幾多樣定乜都唔學,而係父母有咁既安排背後既理念。

因材施教:+1::+1:

1個讚

家長怪唔怪獸其實係睇小朋友鐘唔鐘意既啫,
以前返興趣班PT,同d小朋友傾計,
有d真係真心鐘意,每次黎上堂都好開心,呢d童年都好快樂。

其實識玩:日本,台灣一樣可以見識好多嘢。

等如現在大部份名校已經轉為直資或私校, 窮人根本負擔唔起. 試問黃仁龍生於今個世代, 他是否仍然可以靠努力考入名校? 仲有無機會俾他接受良好教育? 根本無可能了.

3個讚

如果你指咩都唔學係講興趣班,環遊世界的確唔係上興趣班,但我相信呢個係一個難得既見識機會。學嘢唔一定要乖乖坐課室既。

所以都係果句,個問題根本唔係比佢學幾多個興趣班,而係父母安排背後既理念。

錢同心力都係
見到琴日自殺嘅母女就心up

正是, 上品無寒門
唔好講學費, 學費都仲可能有減免, 但其他exposure 根本好難支持。
今時今日d名校都講緊一人一樂器, 窮等人家的確難以負擔

1個讚

其實地點唔重要
大人同細路都一樣,去到外地又係只做香港會做嘅嘢,連講句外語都唔敢就乜嘢得著都冇

正如留學生只響唐人街一樣,但唔可以否定留學嘅好處

2個讚

係呀,兩極化只會越來越誇張。
基層小朋友一定要好醒,同埋父母要懂得同佢安排,先有機會入名校。

仲有今時今日的香港, 大學學位已經量化了, 除左最TOP四間大學的學生畢業後的人工比入息中位數高之外, 其他野雞大學學歷已經不值錢了.

如果你問那些畢業生, 想家長俾錢供佢讀大學好定還是攞畢錢俾佢做首期. 我估計大部份都會選擇後者.
依個係現實問題, SAD BUT TRUE.

1個讚

對住d平凡嘅家長同老師,寶石都變爛石