其實無論政府鼓唔鼓勵,竹門對竹門,木門對木門同樣發生。不過中產生得少,草根生得多,無論邊個城市同樣發生。
無錯,好值得鼓勵。
興趣好難量化個成果既,小朋友用奧運做目標呢個唔一定係終點,可能因為有咁高目標,佢響跑步過程中發明一對又平又好既跑鞋做福世人呢。呢d大家都估唔到。小朋友有任何夢想都應該鼓勵。我個女有段時間夢想做光之美少女,明明得啖笑,但佢竟然因為咁去學唱首日文主題曲,呢d都係我估唔到。所以我覺得小朋友依家想做乜都由得佢,亦唔需要諗得咁功利,大大下佢地會自己調節。
應該關事架
未必啦,係睇下而家要革命都唔係呢類人
不論興趣班,補習,考試壓力同香港差唔多,,中產唔願生,政府比少少獎金之後養好貴,完全無動力生,因為養人仔好貴。我星洲同事生一個起兩個止,因為負擔太大。
因為生養一個小朋友,除左錢仲有時間、精神、體力,要花好多心血,政府補貼只係杯水車薪,或者公平少少講啦,對富人黎講係錦上添花,實質幫助不大。
我覺得窮人可以生,但唔好生出黎旨意政府
起碼自己盡力養好仔女先,唔好怨天怨地
睇下幾窮囉,我上面提到連自己都養唔到就咪玩啦
兩睇,唔係學得多一定好,最緊要係平衡小朋友意願同家庭支援度。
「咩都唔學先係快樂童年」都係一種生活態度,有d咩都唔學但帶個小朋友去環遊世界體驗生活,咁都係一種見識。
所以問題唔係學幾多樣定乜都唔學,而係父母有咁既安排背後既理念。
因材施教![]()
![]()
試過網上講自己小朋友學兩種樂器兩種運動, 竟然有家長話我怪獸, 話我小朋友好慘.
其實我覺得抱住‘咩都唔學先係快樂童年’態度的家長, 自己冇見識仲要延續至下一代, 佢地小朋友先慘.
家長怪唔怪獸其實係睇小朋友鐘唔鐘意既啫,
以前返興趣班PT,同d小朋友傾計,
有d真係真心鐘意,每次黎上堂都好開心,呢d童年都好快樂。
Sunki:
例如窮人會用自己打工收入俾$10,000 買部Iphone, 但有錢人思維係會想辦法用錢先買資產, 再用資產賺點回來的錢 Iphone.
中晒。佢地既洗錢模式真係好影響財政。
佢地會話依家儲起舊錢放銀行都好低息之嘛、都唔知要儲幾耐先買到一手股票/樓(whatever la),到最後都係不如食左去啦、不如去旅行見識下仲好啦(但見識極都係日本台灣)。但係佢地冇諗過萬事要先儲錢先可以去下一步。
如果有細路都仲係咁既諗法,根本就冇考慮過要留D資產/資本比下一代。
話又說回來,好多人覺得自己搵得少都要富養個小朋友比去「見識」。好似見到隔離小明學小提琴,我又要比個仔學;人地暑假去歐洲交流,我都要比個仔參加。呢種疑似「富養」既態度對小朋友成長都好不利︰
1, 萬一有一日收入供唔起,小朋友既「富養」斷左攬,對佢地會做成打擊,甚至自怨自艾,埋怨父母。
2, 好多人消費模式會over自己收入,追逐比自己收入高一級既生活,永遠都唔會夠錢,亦好大機會留唔到錢。人享受過又會想再上一級,呢個消費圈係無止境既循環,但搵錢既能力同態度又未必追得上,咁唔係一個好既身教。(題外話︰所以我要keep住自己生活水平比收入跌一級,咁就可以ensure收入能夠滿足到我既生活模式。)
3, 呢個年代,唔係無限量投資落小朋友度就一定會有對等回報,唔係錢,而係小朋友既得著同滿足感(個能力幫唔幫到佢搵錢係後話)。如果將興趣班量化,每投資1落去,每個興趣班唔一定比返1你,可能佢有畫畫才能,小朋友得到既係2,佢冇跳舞才能,得到既係0.5,照咁睇跳舞應該要cut左去。學興趣班真係唔應該人云亦云,係要依小朋友興趣為大前題。
慳返既錢可以用黎做其他投資,到最後咪一樣留返落個小朋友度。
4, 除左錢,其實時間、精神同體力都係資源。小朋友既時間唔應該全部都用黎上興趣班,人係應該留白,比時間去做自己鐘意既嘢,就算發呆都係思考黎。Steve Jobs都講過apple係佢發呆時諗出黎。所以真係唔好覺得要填滿個細路,應該要學識比返一定時間、精神同體力佢自己做自主。
其實識玩:日本,台灣一樣可以見識好多嘢。
等如現在大部份名校已經轉為直資或私校, 窮人根本負擔唔起. 試問黃仁龍生於今個世代, 他是否仍然可以靠努力考入名校? 仲有無機會俾他接受良好教育? 根本無可能了.
咩都唔學可能快樂, 但浪費人生, 環遊世界都係白去. 生活中適量的學習亦可以快樂, 更有助將來發展.
如果你指咩都唔學係講興趣班,環遊世界的確唔係上興趣班,但我相信呢個係一個難得既見識機會。學嘢唔一定要乖乖坐課室既。
所以都係果句,個問題根本唔係比佢學幾多個興趣班,而係父母安排背後既理念。
錢同心力都係
見到琴日自殺嘅母女就心up
正是, 上品無寒門
唔好講學費, 學費都仲可能有減免, 但其他exposure 根本好難支持。
今時今日d名校都講緊一人一樂器, 窮等人家的確難以負擔
其實地點唔重要
大人同細路都一樣,去到外地又係只做香港會做嘅嘢,連講句外語都唔敢就乜嘢得著都冇
正如留學生只響唐人街一樣,但唔可以否定留學嘅好處
等如現在大部份名校已經轉為直資或私校, 窮人根本負擔唔起. 試問黃仁龍生於今個世代, 他是否仍然可以靠努力考入名校? 仲有無機會俾他接受良好教育? 根本無可能了.
係呀,兩極化只會越來越誇張。
基層小朋友一定要好醒,同埋父母要懂得同佢安排,先有機會入名校。
仲有今時今日的香港, 大學學位已經量化了, 除左最TOP四間大學的學生畢業後的人工比入息中位數高之外, 其他野雞大學學歷已經不值錢了.
如果你問那些畢業生, 想家長俾錢供佢讀大學好定還是攞畢錢俾佢做首期. 我估計大部份都會選擇後者.
依個係現實問題, SAD BUT TRUE.
對住d平凡嘅家長同老師,寶石都變爛石