如果如佢地所講真係去見識,咁去旅行就會變成投資,就要睇下佢地有乜野「回報」,會唔會投資失利喎XDDD
其實唔關去邊度事,而係對用錢態度既問題。
如果如佢地所講真係去見識,咁去旅行就會變成投資,就要睇下佢地有乜野「回報」,會唔會投資失利喎XDDD
其實唔關去邊度事,而係對用錢態度既問題。
培養仔女≠投資。
如果咁諗,一係回報驚人,一係揼心口。後者居多![]()
。
錢最重要係買到選擇
對呢句不能再同意更多…
培養仔女≠投資。
如果咁諗,一係回報驚人,一係揼心口。後者居多
。
絕對贊成,呢個年代根本唔應該再有養兒防老呢個概念,更唔好講乜嘢回報。同英國比BNO平權一樣,有回報就當bonus啦XXXDDDD
P.S. 我講既「見識極都係日本台灣」係指有D人為自己亂洗錢而搵既藉口。
對住d平凡嘅家長同老師,寶石都變爛石
總會有人會有機會遇上伯樂,呢啲就係命運。![]()
以前窮人反而會搏命供仔女讀書改變命運,
係…以前父母窮到一個點都死慳死抵供我哋讀書, 依家資源好, 反而多咗靠爸族, 不思上進…
都有嘅
客觀環境都唔同咗,邊有得咁比較
再者「窮人生仔正PK」論,又唔係俾仔女去怨自己老豆老母
客觀點睇,你抱呢個觀念去做,反而係一種慈悲,減少窮人下一代受苦
某程度上係冇錯
搵以前來比既話
以前大家都唔係有錢
好多JM都有講過樓下公園已經可以好多野玩
依家搵條金屬滑梯都冇
學習壓力又愈來愈大
人又精英化咗
仲有今時今日的香港, 大學學位已經量化了, 除左最TOP四間大學的學生畢業後的人工比入息中位數高之外, 其他野雞大學學歷已經不值錢了.
如果你問那些畢業生, 想家長俾錢供佢讀大學好定還是攞畢錢俾佢做首期. 我估計大部份都會選擇後者.
依個係現實問題, SAD BUT TRUE.
朋友係大學教神科,佢話佢讀大學時,學生家境比較平均。但而家差不多一面倒,基層佔非常小數。
可悲既係有啲富家子讀神科只當名牌一部分,無打算懸壼濟世,浪費左個位。
我意思係比小朋友學唔係問題
係唔好一下次10幾樣咁學,好似一下次質小朋友食10幾樣嘢,佢都吃不消啦
我建議學3樣嘢先,佢無興趣或學唔到,先學第二樣嘢,一下次小朋友話想學咩就學咩,小朋友其實可能都唔識得珍惜學習嘅機會
大城市一定係咁,其他地方生活,仲或者可以響小市鎮定居,但香港唔得,攪唔掂個住,好多嘢已經困死曬
好認同
與其俾咁多唔同既補習班+興趣班, 不用集中一至兩個可能比較好
學太多, 小朋友其實都會混亂
同埋我覺得好多家長一俾小朋友學野就好期望佢地有成就 (個人感覺)
某程度上都係種壓力…
但窮人就算係咁都照生當買保險,養兒防老, 到個仔大個就攤大手板攞家用,拖累仔女,所以先話唔好生
唔好一下次10幾樣咁學,好似一下次質小朋友食10幾樣嘢,佢都吃不消啦
我女既同學情況就係咁。呢位同學家境富裕,名副其實富三代,父母都係打理家族生意。我自問一家窮中產,承蒙佢父母睇得起,好多課外活動都問我地有冇興趣,所以先窺探到佢課外活動情況。佢學幾多樣我真係唔知,因為數唔清。只知佢國際賽都參加過幾次,長期學緊既我相信應該都唔少過十樣。但有次同佢媽媽傾計,先發現原來呢個小朋友投訴過,點解暑假辛苦過返學,佢唔想放暑假…
再加一哭二鬧
睇呢篇 噚日去咗朋友屋企食飯,人哋阿媽同我講:「煮咗好多餸喎,裝多個飯盒畀你拎返去食啦,下次嚟食飯先還返個飯盒畀我咪得囉!」
「唔使啦Auntie,我好少喺屋企食飯,一係就叫外賣,一個人好求其㗎咋,最緊要快。」
Auntie:「你啲後生真係吖,阿賢又係咁(即係我個朋友),佢老細幾年冇加佢人工喇,仲死都唔肯帶飯盒返工,成日洗埋啲無謂錢。」...
facebook.com

辦公室日報
Sunki:
仲有今時今日的香港, 大學學位已經量化了, 除左最TOP四間大學的學生畢業後的人工比入息中位數高之外, 其他野雞大學學歷已經不值錢了.
如果你問那些畢業生, 想家長俾錢供佢讀大學好定還是攞畢錢俾佢做首期. 我估計大部份都會選擇後者.
依個係現實問題, SAD BUT TRUE.朋友係大學教神科,佢話佢讀大學時,學生家境比較平均。但而家差不多一面倒,基層佔非常小數。
可悲既係有啲富家子讀神科只當名牌一部分,無打算懸壼濟世,浪費左個位。
我有朋友係醫生世家,礙於老豆壓力,讀醫。畢業後嫁人。
kakanaru:
唔好一下次10幾樣咁學,好似一下次質小朋友食10幾樣嘢,佢都吃不消啦
我女既同學情況就係咁。呢位同學家境富裕,名副其實富三代,父母都係打理家族生意。我自問一家窮中產,承蒙佢父母睇得起,好多課外活動都問我地有冇興趣,所以先窺探到佢課外活動情況。佢學幾多樣我真係唔知,因為數唔清。只知佢國際賽都參加過幾次,長期學緊既我相信應該都唔少過十樣。但有次同佢媽媽傾計,先發現原來呢個小朋友投訴過,點解暑假辛苦過返學,佢唔想放暑假…
而家真係興去外國比實同訓練,上年暑假FB 洗版個個細路出外比賽同訓練。
如果屋企負擔到,小朋友又開心,其實冇乜所謂。最慘係錢又洗左,但個小朋友原來好反感…真係雙失。
現在最慘就算本地大學畢業都好, 你想係大公司搵份中,高層職位都唔會輪到你.
好多職位都係留俾香港/大陸的富二三代了.