窮唔係最大問題,雖然資源上一定係會少啲⋯⋯
其實最怕係父母性格唔成熟又要生⋯⋯
係呀, 除左旅行, 佢好鍾意曬娘家大把親戚係Canada, 今年又去左轉啦,
有錢去Canada/日本, 又話要買口罩寄比外國親戚, 但自用口罩又話無錢買, so funny
初初唔知佢係咁…後來有人講我知,佢成日都係咁,一係除大數果時專登叫貴過人一節嘅set 
果d父母好多養到個仔廿歲就甩難,就開始不停講話養到個仔咁大乜乜物物…
睇你點define唔成熟, 係我角度養兒防老、安於現狀、無上進心係唔成熟,
正如另一JM所講, 窮人唔覺得自己思想有問題,
窮人覺得呢D叫責任(養兒防老)、樂觀(安於現狀)、腳踏實地(無上進心),
當然仲有句金句, 最緊要仔女健健康康就得啦
講起中產向下流 大前研一嘅書值得睇
"一、以前的社會結構若依財富的多寡做統計,大致成為鐘形結構,即收入很少的家庭佔少數,收入很高的也是少數,大部分是中產階級。隨著新經濟的來臨、中產階級漸漸地往圖形的兩側移動、大部分變得更貧窮、少部分變得更富有,於是圖形由單峰轉變為不對稱的雙峰M型結構。
二、在日本的情況上流階層加上中上流階層的人數約佔20%,而中下流加下流階層的比例約佔80%,但自認屬於中產階級者卻佔89.5%。
三、M型社會的成因
(一)非正式員工增加:約聘、外包、打零工人口大量增加,在日本正式比非正式員工的比例約為2:1。非正式員工的待遇遠低於正式員工,加上飛特族、尼特族人口的暴增,均使中產階級逐漸流失。
(二)產業的收入差距拉大:僅部分具全球化、專業化、創意化的行業收入增加,如大眾價媒、金融、高科技,其他普遍下降。
(三)年以序列主義崩潰:即靠年資逐步升遷、加薪的制度已瓦解,若不具競爭力不但無法加薪,甚至工作不保,終身保障的年代已不復存在。"
幾年前已睇。
當時感受冇咁深。幾年過後,情況向著更差發展。
講同做係兩件事,到時剩係得健健康康又會話點解讀書咁差
大前研一本教仔書都好值得推介,係講點教出有責任感同生命力既細路
好多窮人都有錢唔識洗。有個親戚結咗婚住阿媽屋企,要佢兩公婆同個仔一家三口比家用就話冇錢,三個人比得4千蚊,要屋企包食包住。個仔讀書學嘢又話冇錢,求祈搵間學校就算,乜都冇學。但兩公婆鐘意買到成屋衫褲鞋襪同figure, 一年去幾次日本台灣話香港太壓抑要去抖氣。
因為間屋係家姐買,佢阿媽講到明死左間屋要比返人,叫佢哋一係申請公屋一係由阿媽借錢比佢買樓,呢個親戚話借錢比佢都驚供唔起,住開私樓又唔肯申請公屋。已可預見佢阿媽一走佢一係死螺家姐比佢繼續住,一係搬劏房。
有錢唔儲浪費響d無謂野度,連阿媽貼錢都冇承擔唔想供樓,呢d咪窮人思維囉,窮都真係有原因。
真係好嘔心,明明冇人迫佢生,自己咁度縮第時佢既仔女咪學足佢囉
有個好有愛心好識教既窮朋友,為左好好教小朋友唔返正職,所以更加窮,劏房都住唔到,要寄人籬下,常有衝突。
出嚟食飯怒食都算係架,佢會自己早到叫兩個前菜食埋,收埋碟
我都遇過這類人
我自己都鍾意食嘢仲好擦得,我多數人約去任食果啲,可以放心食
有時迫不得已要約去普通餐廳我通常都食唔飽,散場會搵其他嘢食補充下 ![]()
有用架… 對建立小朋友自信心有用。對選學校有用。對移民有用。
400萬似係悉心栽培嗰隻,其實係叫窮人唔好生
至於你第二點就唔係好同意,香港窮人主要分2類:
1.支那蝗
2.爛賭/弱智廢老
第一類就上返大陸啦,但第二類既講真佢地唔會係好父母,佢地當年係香港黃金年代,搵錢話咁易,只要肯理財,踏踏實實咁都可以向上留,但佢地就用晒嚟賭同包二奶,將仔女天生天養,到佢地大就攤大手板攞家用去賭,搞到仔女跨代貧窮,先有人話窮人唔好生仔。
依家其實都係,窮搞到仔女上唔到興趣班就入唔到好小學/中學/大學,就搵唔到好工,繼續窮
真,我唔想見到自己仔女入集中營
好難攪wo
佢唔係算大食,係專登等大班人夾錢先食大份…
本身同老公兩個搵錢都過到一啲享受人生嘅生活,但係生完之後,應該就會變咗窮了
因為一嚟就嚟兩個
未生小朋友,但覺得識教就冇問題,上面講窮人思維真係見唔少基層小朋友都有