窮人生仔正PK?

最緊要教育我覺得

係呀
身邊(但唔熟)最讀唔到書又想hea做高人工嘅人,最後都係去咗效力政府:joy::joy::joy:

所以呢個政府,其實無精英lor

1個讚

comfort zone卦
有d父母連仔女轉工都鬧,又教佢地打工要卑躬屈膝…仲話有份工就做.
迫d仔女考公務員,就係為左自己有固定收家用。

2個讚

真心好有大志都未必想做啦

係㗎
真係好少數正氣嗰d人去做政府
求穩陣想做old seafood嗰d就好buy政府工
有大志嘅,點會志在政府呢,太對限制,太官僚

有朋友,上市公司老闆,慳到一個點。

最鍾意使錢,就係投資。去旅行,專揀晚機去,早機返。我鄧佢辛苦,不過佢自得其樂。

有次BK有topic講考警察(未有反送中之前),
考官面試問你點解要考, 如果你答係有志向、服務社會、熱心之類, 唔會比你過關, 因為為志向的話, 係警隊生存唔到,
有人問佢, 咁應該點答考官, 佢話, 因為警隊工作穩定、準時出糧。
我懷疑嗰個人本身係警隊做, 或係警嫂

佢應該係先天有問題, 唔係窮唔窮問題, 聽佢講佢呀媽好似唔算窮, 佢呀媽應該接受唔到個女咁"天真", 所以先咁憎佢

我見到佢地嘅工作方式就火起,仲有煩在辭職想轉出嚟都難,佢地又鐘意攪官僚…要轉走又唔容易

佢地應該要yes man, 上司叫做乜咪乜囉,太有個人意志做唔到

錢搵錢呀嘛:joy:

有d人真係好慳,係佢地樂趣黎:joy:

所以話大方嘅人,好難儲到錢

無話可說?
真係唔知佢娘家係咁喎

我都識呢d人,又唔係冇錢,但成日廉航轉來轉去,慳到一千幾百就好有滿足感。
同朋友食飯會專登lunch唔食,出嚟就怒食…而家都冇揾佢啦

殘忍啲講 而家小朋友嘅發展同我哋以前好唔同 向上流動嘅機會比以前少好多 冇家底冇人脈好難發圍 再加上生活指數太高 所以窮人生仔好辛苦

1個讚

慳到有d寒酸嘅感覺

1個讚

鐘意小便宜呀⋯⋯⋯⋯
有d鐘意R 著數
我都好唔鐘意太計d婆la數
但如果只係佢自己計,唔係搵我著數我就覺得無問題嘅

就算中產家庭嘅仔女,不向下流,已萬幸。

3個讚

出嚟食飯怒食都算係架,佢會自己早到叫兩個前菜食埋,收埋碟 :baby_girl06_shock:

我淨係記得佢同奶奶關係唔錯。
如果係咁都幾慘, 明明家境唔差, 點知嫁左後反而變真窮人,
果然係嫁左仲差過未嫁…

搵人著數就真係無fd做

人品差!