最緊要教育我覺得
係呀
身邊(但唔熟)最讀唔到書又想hea做高人工嘅人,最後都係去咗效力政府![]()
![]()
![]()
所以呢個政府,其實無精英lor
comfort zone卦
有d父母連仔女轉工都鬧,又教佢地打工要卑躬屈膝…仲話有份工就做.
迫d仔女考公務員,就係為左自己有固定收家用。
真心好有大志都未必想做啦
係㗎
真係好少數正氣嗰d人去做政府
求穩陣想做old seafood嗰d就好buy政府工
有大志嘅,點會志在政府呢,太對限制,太官僚
有朋友,上市公司老闆,慳到一個點。
最鍾意使錢,就係投資。去旅行,專揀晚機去,早機返。我鄧佢辛苦,不過佢自得其樂。
所以呢個政府,其實無精英lor
有次BK有topic講考警察(未有反送中之前),
考官面試問你點解要考, 如果你答係有志向、服務社會、熱心之類, 唔會比你過關, 因為為志向的話, 係警隊生存唔到,
有人問佢, 咁應該點答考官, 佢話, 因為警隊工作穩定、準時出糧。
我懷疑嗰個人本身係警隊做, 或係警嫂
佢地未上樓前應該真係窮,旅行都無去過咁滯,上樓後有閒錢可以坐廉航去旅行,其實算脫貧
但你講得啱,今時今時如果父母覺得讀唔到書就出黎做嘢就真係好不求上進,好多人當時都係因為呢個原因去咗做咗警察
佢應該係先天有問題, 唔係窮唔窮問題, 聽佢講佢呀媽好似唔算窮, 佢呀媽應該接受唔到個女咁"天真", 所以先咁憎佢
我見到佢地嘅工作方式就火起,仲有煩在辭職想轉出嚟都難,佢地又鐘意攪官僚…要轉走又唔容易
佢地應該要yes man, 上司叫做乜咪乜囉,太有個人意志做唔到
YeahYeah:
Thaiamazing:
YeahYeah:
洗錢其實都係一門大學問
呢句真
係呀,點去洗錢好重要
有錢洗,都要精明地去洗,錢用黎洗,唔係用黎浪費,要用得其所
有朋友,上市公司老闆,慳到一個點。
最鍾意使錢,就係投資。去旅行,專揀晚機去,早機返。我鄧佢辛苦,不過佢自得其樂。
錢搵錢呀嘛![]()
有d人真係好慳,係佢地樂趣黎![]()
所以話大方嘅人,好難儲到錢
YeahYeah:
佢地未上樓前應該真係窮,旅行都無去過咁滯,上樓後有閒錢可以坐廉航去旅行,其實算脫貧
但你講得啱,今時今時如果父母覺得讀唔到書就出黎做嘢就真係好不求上進,好多人當時都係因為呢個原因去咗做咗警察
佢應該係先天有問題, 唔係窮唔窮問題, 聽佢講佢呀媽好似唔算窮, 佢呀媽應該接受唔到個女咁"天真", 所以先咁憎佢
無話可說?
真係唔知佢娘家係咁喎
我都識呢d人,又唔係冇錢,但成日廉航轉來轉去,慳到一千幾百就好有滿足感。
同朋友食飯會專登lunch唔食,出嚟就怒食…而家都冇揾佢啦
殘忍啲講 而家小朋友嘅發展同我哋以前好唔同 向上流動嘅機會比以前少好多 冇家底冇人脈好難發圍 再加上生活指數太高 所以窮人生仔好辛苦
慳到有d寒酸嘅感覺
我都識呢d人,又唔係冇錢,但成日廉航轉來轉去,慳到一千幾百就好有滿足感。
同朋友食飯會專登lunch唔食,出嚟就怒食…而家都冇揾佢啦
鐘意小便宜呀⋯⋯⋯⋯
有d鐘意R 著數
我都好唔鐘意太計d婆la數
但如果只係佢自己計,唔係搵我著數我就覺得無問題嘅
殘忍啲講 而家小朋友嘅發展同我哋以前好唔同 向上流動嘅機會比以前少好多 冇家底冇人脈好難發圍 再加上生活指數太高 所以窮人生仔好辛苦
就算中產家庭嘅仔女,不向下流,已萬幸。
出嚟食飯怒食都算係架,佢會自己早到叫兩個前菜食埋,收埋碟 
聽佢講佢呀媽好似唔算窮, 佢呀媽應該接受唔到個女咁"天真", 所以先咁憎佢
我淨係記得佢同奶奶關係唔錯。
如果係咁都幾慘, 明明家境唔差, 點知嫁左後反而變真窮人,
果然係嫁左仲差過未嫁…
出嚟食飯怒食都算係架,佢會自己早到叫兩個前菜食埋,收埋碟
搵人著數就真係無fd做
人品差!