武漢肺炎又好似開始黎料。

偷渡去強國???
信果個人都冇腦啦

千祈唔好睇少無腦人士嘅數量

1個讚

條街度有唔少老人家唔戴口罩
可能覺得焗, 抖唔到氣
或者心存僥倖, 覺得自己唔會中武肺

1個讚

睇有線講檢測範圍冇富榮,
而家viu新聞話有檢測,咁都好啲

會唔會又多一個飯聚群組中招?

咁多人食飯實係一路食一路講嘢,唔知仲有冇其他細路:fearful:
細路女食完飯留喺婆婆屋企住添呀!

好多啦、補習班根本無停過

唉, 好擔心

十幾人係親戚?

爆左出嚟,呢十幾人全部犯限聚令…

應該係卦,唔排除有朋友囉
新聞淨係講十幾人喺婆婆屋企食飯

確診阿婆驗到高濃度病毒,可能係內地商務簽證新鮮第一手運到:speak_no_evil:
孫女住喺卓明樓聽講嗰度好多北姑蒸雞:see_no_evil:

老公都中左Screenshot_20200513-194947_Now

阿婆係超級帶毒者

阿婆都未係原頭:smirk: :baby_girl08_think:

可能係街市

如果這十幾人係自己屋企內,又算唔算係違反限聚令?

屋企內唔計

同屋共主就唔計,如果親戚來食飯就計

原頭可能係卓明樓北姑 :baby_girl08_think: