連教宗都奶共,真係唔明
從來都無停過
確診阿婆驗到高濃度病毒,可能係內地商務簽證新鮮第一手運到
孫女住喺卓明樓聽講嗰度好多北姑蒸雞
我第一時間都係咁諗![]()
擺明係又爆過,就第一時間出假消息屈左外國先啦。
都唔用下腦嘅,明明佢地傳到全世界都係,宜家反屈人地傳入去?外國人搵鬼去強國咩cls
信果個都白痴![]()
![]()
我會駁咀話帶佢去驗下個腦![]()
![]()
hlno:
Wendycyp:
harryson:
Sayuri:
袁國勇話66歲阿婆病毒高濃度
連唔係一齊住嘅孫女都確診
同住個仔又發高燒
只係話本地個案但冇公佈阿婆去過邊
大家真係唔好鬆懈呀!去過荃灣街市
街市既店主好多冇帶口罩
住果頭既小心我住荃灣嘅同事超驚, 即刻叫工人唔好去果個街市住
個細路女病發之後去果間補習社…真係多得佢唔少…
係呀, 唔知間補習社會唔會通知D家長, 真係會嚇死!
一定要通知啦…間補習社個名都通晒天落…唔通知唔會有人敢再去…
hlno:
國整緊…但緊左都唔會係我地第一時間有份… 有排
疫苗新成咁,我唔敢做白老鼠,美國製都係咁話。正常疫苗推出市面起碼要幾年,難怪袁國勇都講左唔敢打
都要睇係邊到做出黎既… 如果係mic 咪唔好打住囉… 如果美國/台灣做既… 有我會打喎…
hlno:
個細路女病發之後去果間補習社…真係多得佢唔少…
補習
停課期間街都少出,每日Zoom上堂,咩人仲會去補習社
無得講既…成廿幾日無本地…好多家長都覺得無野…咪返返去補習囉…
口罩存貨不可少
老公都中左
唔係好明, 即是佢老公一直在駿洋邨檢疫緊? 邊個惹邊個呢?
Sayuri:
個細路女仲去婆婆富榮花園飯聚有成十幾人
(確診阿婆係細路女嫲嫲)會唔會又多一個飯聚群組中招?
孫女仲同屋企人去過奧海城金滿庭食飯呀!
係阿婆確診先,然後佢老公去駿洋村檢疫,之後確診。
未知發病果時一齊生活嘛
唔係好明, 即是佢老公一直在駿洋邨檢疫緊? 邊個惹邊個呢?
66歲婦人係家族第一人確診,佢老公無病徵所以去隔離,其他有病徵屋企人就去醫院。但婦人未必係第一個人受感染,家族其他人都有機會,每個人受感染之後發病情況都唔同。暫時5歲孫女嘅父母都未確診,照之前case,佢地中招機會都好大,除非完全無理過阿女淨係嫲嫲湊![]()
Conniechiwa:
Sayuri:
個細路女仲去婆婆富榮花園飯聚有成十幾人
(確診阿婆係細路女嫲嫲)會唔會又多一個飯聚群組中招?
孫女仲同屋企人去過奧海城金滿庭食飯呀!
唔係係屋企食???十幾人飯聚係出街食???
間酒樓放佢地一齊坐咩???
Wendycyp:
Conniechiwa:
Sayuri:
個細路女仲去婆婆富榮花園飯聚有成十幾人
(確診阿婆係細路女嫲嫲)會唔會又多一個飯聚群組中招?
孫女仲同屋企人去過奧海城金滿庭食飯呀!
唔係係屋企食???十幾人飯聚係出街食???
間酒樓放佢地一齊住咩???
會唔會係分兩枱坐?
唔係係屋企食???十幾人飯聚係出街食???
孫女同媽媽2人去過金滿庭
十幾人飯聚係婆婆屋企
奧海城金滿庭每個weekend都好旺場![]()
咁孫女同佢父母應該仲毒喎

中招係嫲嫲同孫女
但孫女去過補習、去過酒樓、仲同自己阿婆食母親節飯、接觸好多人…
中招係嫲嫲同孫女
仲有爺爺初步確診
但其他家庭成員都好高危
接觸過咁多人 
