武漢肺炎又好似開始黎料。

睇新聞好似話兩家人都有病徵

:scream::scream::scream::scream:
真係沒完沒了

可惜中國d驗劑都唔知準唔準呢:woman_shrugging:t5:
唔中既變中,中左既反而當左冇事周邊走…

3個讚

聽大紀元,佢地堅信係末日審判的前兆

武漢肺炎係考驗緊我地可唔可以堅決同代表住邪惡的中共割蓆

2個讚

d驗劑都唔知準唔準嘅,

一時陽性,一時又陰性,一陰一陽玩太極咩。

1個讚

究竟幾時先完,夏天帶口罩好辛苦

1個讚

係啦,話唔定今日話陽,聽日又話陰,唔計:expressionless::expressionless:

就算中左好返又會復陽 :baby_boy11_sleep:

1個讚

今朝睇新聞原來意大利昨日仲係1xxx個確診:scream:

除非有疫苗

為求粉飾太平,人命為次,只有中共先做得出

夏天戴口罩勁辛苦

俄羅斯呢幾日都有成萬宗確診

聽講6月定暑假會再嚴重d

1個讚

還有特權階級可以唔驗唔鎖,自由出入,吉林黑龍江省又大爆發,玩下玩下幾個月又秋涼,年尾又來過。

成日覺得習大大就係聖經入面講既敵基督,因為佢成日迫害基督徒

1個讚

個樣都越來越邪惡

1個讚

根本就係無停過

好多人都鬆懈

近排真係多咗人唔戴口罩:mask: