可能天氣暖咗太熱啲人頂唔順,所以我都唔明底褲口罩咁多層到底有冇人真係會戴
唉又黎料,同埋哩隻病實在太長潛伏期
吉林市宣佈封城
限聚令唔駛取消啦,繼續比popo用來壓制市民活動

等咗廿年終於見到支爆
Diu那星,大6就係唔人道,人命就咁唔值錢
美國整緊…但緊左都唔會係我地第一時間有份… 有排等
我睇過ah. 喺終蟈患武肺絕對係不幸之中嘅最不幸啦, 睇下各國都有經濟緩助幫國民, 中國塵都冇粒ah, 仲成日話自己係強國, 強條毛咩
琴曰阿奶奶send左呢段野黎:
「昨天晚上,卫生部新闻局发布中国疫情再次暴发可能性很大。外国人大量从陆地拥入。航空口岸虽然管住了,陆地口岸禁不住,海上偷渡禁不住。深圳、珠海口岸大批人流入关。广西昨天一天从陆地口岸入境10多万,好多华人改道从越南和缅甸入境。东南亚检测能力落后,大部分都根本不检测,死了都不知道,爆发的风险非常大。一旦失控,大量难民会通过陆路拥入中国境内,广东、广西、云南首当其冲,形势非常严峻。唯一的办法,管好自己,不要掉以轻心,出门戴口罩,回家勤洗手,因你弄不清谁是健康人,谁是带病毒者?希望您注意防范,切莫心存侥幸。
我们除了自己注意,只能转发,提醒身边所有人注意了。」
擺明係又爆過,就第一時間出假消息屈左外國先啦。
都唔用下腦嘅,明明佢地傳到全世界都係,宜家反屈人地傳入去?外國人搵鬼去強國咩cls
袁國勇話66歲阿婆病毒高濃度
連唔係一齊住嘅孫女都確診
同住個仔又發高燒
只係話本地個案但冇公佈阿婆去過邊
大家真係唔好鬆懈呀!
好似話吉林封城
去過荃灣街市
街市既店主好多冇帶口罩
住果頭既小心
高濃度…唔知邊個惹邊個![]()
話
直情係![]()
大家要有定心理準備,疫情唔會噤快消失。
Sayuri:
袁國勇話66歲阿婆病毒高濃度
連唔係一齊住嘅孫女都確診
同住個仔又發高燒
只係話本地個案但冇公佈阿婆去過邊
大家真係唔好鬆懈呀!去過荃灣街市
街市既店主好多冇帶口罩
住果頭既小心
我住荃灣嘅同事超驚, 即刻叫工人唔好去果個街市住
我住荃灣嘅同事超驚, 即刻叫工人唔好去果個街市住
小心駛得萬年船
harryson:
Sayuri:
袁國勇話66歲阿婆病毒高濃度
連唔係一齊住嘅孫女都確診
同住個仔又發高燒
只係話本地個案但冇公佈阿婆去過邊
大家真係唔好鬆懈呀!去過荃灣街市
街市既店主好多冇帶口罩
住果頭既小心我住荃灣嘅同事超驚, 即刻叫工人唔好去果個街市住
個細路女病發之後去果間補習社…真係多得佢唔少…
呢d資訊真係好恐怖
人心惶惶 