武漢肺炎又好似開始黎料。

係呀, 唔知間補習社會唔會通知D家長, 真係會嚇死!

只要有半個蝗親戚/同事,呢d資訊就好似病毒咁擴散開去。最恐怖係佢地係思考同分析能力,見到咩就信咩,唔諗照傳發。
仲要d老一輩唔知點解永遠聽外人講都唔聽屋企人講 :baby_girl02_angry:

疫苗新成咁,我唔敢做白老鼠,美國製都係咁話。正常疫苗推出市面起碼要幾年,難怪袁國勇都講左唔敢打

補習:fearful:
停課期間街都少出,每日Zoom上堂,咩人仲會去補習社

怪獸家長

這間補習社係高風險地方

出街食店真係多咗好多人,每枱坐滿都迫死

其實都唔應該叫又黎料or 再爆, 因為根本冇停過

1個讚

學校都唔返得都要去補習…

好擔心
我都係住荃灣:pensive:

大陸維隱,封鎖消息,d藍絲同事仲笑人外國爆得勁,我心諗:人地外國如實報道,中國冚實晒。

5個讚

沒完沒了咁

而+係傳染病, 真係唔可以唔講當冇事.
到時一開關, 又係傳返去外國

可恥嘅係好多牧師勇護中共港共呢個敵基督政權,呢班法尼賽人:rage:

1個讚

個細路女仲去婆婆富榮花園飯聚有成十幾人:scream:
(確診阿婆係細路女嫲嫲)

補習社教職員及學生將安排檢測

但婆婆富榮花園飯聚十幾人唔使檢測:scream:

有冇搞錯啊飯眾嗰啲都唔使檢查!

係呀, 隱得好勁

1個讚

見有報導話f街坊成日見阿婆唔帶口罩, 點解咁低B? 老嘅更高危啦

就係這些唔戴口罩嘅阿婆,
又要帶孫女,又要去人多嘅街市,
:thinking:
惹到啲病毒返嚟,害己害人,累全家⋯⋯