我俾BK會員起底

傻豬豬,你唔應該答,咁又透露左自己訊息。快d去開過個新account 再黎過。

4個讚

你太天真. 人生閱曆淺, 嗰班人係無血性, 人都不如. 自己仔女都反面無情, 何況對外人, 點知人地會下一步做D 咩. 學懂保護下自身安全.
Delete FB account 重新開一個有咩大不了. 咁唔係更開心簡單D.

4個讚

大媽調教:shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face:

1個讚

好想笑?點樣靚:rofl:

咁無聊去投訴到見家長。:dizzy_face:

1個讚

用Facebook 登記就唔好咁公開,班人痴線

1個讚

打你?邊個打你?
如果有人打我仔仔。我實同佢死過:rage::rage:

出粗口+貼https://www.babydiscuss.com/ (連出十幾新POST), 即封ACCOUNT同 封MESSAGE.

要小心個人資料啊!

果面班人變態嘅!

e家無事就低調d,佢地唔記得你就唔會再搞你,點都係你在明佢地在暗。

投訴你咩?學校用咩理由見家長?

樓主小朋友唔好再用呢個account 回覆同留言,快d開過個新account再返黎。唔好再透露個人訊息,要保護自己私隱。

係嗰邊公海咪踢過你囉!叫你溫書咪上嚟…點知你又嚟駁咀,你真係蠢定係有心玩野?呢度都有對家 mon 架!快 d開新 fb account 同呢度 account! :baby_boy07_surprise:

1個讚

建議停用呢個account,重新出發。

應酬吓濕9老師咪算,「冇呀,佢地都痴線成日叫人衝自己唔衝睇到我唔想再理唔想理冇再理」
「梗係冇出去啦咁危險」
發夢嗰d全部唔好認
中學仔好易比人點相,萬事小心

FB真係唔好留咁多私人嘢,除非諗住做網紅
我舊FB都剷了,因為登記email名太衰,太容易identify 到身份

已經有人估到你係邊個,仲要認:man_facepalming:t2:

我怕怕 :baby_boy06_shock: :baby_boy06_shock: :baby_boy06_shock: :baby_boy06_shock:

嘩,好恐怖呀! 你自己take care.

嗰陣你話好多人考唔到 dse,你而家考緊喎!仲唔快溫書?又嚟湊熱鬧?去開個新 account 先入嚟玩!你咁豬,就算開10個,禾哋都知你係乜水!唔駛自認認叻啦! :baby_boy11_sleep: