傻豬豬,你唔應該答,咁又透露左自己訊息。快d去開過個新account 再黎過。
4個讚
你太天真. 人生閱曆淺, 嗰班人係無血性, 人都不如. 自己仔女都反面無情, 何況對外人, 點知人地會下一步做D 咩. 學懂保護下自身安全.
Delete FB account 重新開一個有咩大不了. 咁唔係更開心簡單D.
4個讚
大媽調教







1個讚
好想笑?點樣靚![]()
咁無聊去投訴到見家長。
1個讚
用Facebook 登記就唔好咁公開,班人痴線
1個讚
打你?邊個打你?
如果有人打我仔仔。我實同佢死過

出粗口+貼https://www.babydiscuss.com/ (連出十幾新POST), 即封ACCOUNT同 封MESSAGE.
要小心個人資料啊!
果面班人變態嘅!
e家無事就低調d,佢地唔記得你就唔會再搞你,點都係你在明佢地在暗。
投訴你咩?學校用咩理由見家長?
樓主小朋友唔好再用呢個account 回覆同留言,快d開過個新account再返黎。唔好再透露個人訊息,要保護自己私隱。
係嗰邊公海咪踢過你囉!叫你溫書咪上嚟…點知你又嚟駁咀,你真係蠢定係有心玩野?呢度都有對家 mon 架!快 d開新 fb account 同呢度 account! 
1個讚
建議停用呢個account,重新出發。
應酬吓濕9老師咪算,「冇呀,佢地都痴線成日叫人衝自己唔衝睇到我唔想再理唔想理冇再理」
「梗係冇出去啦咁危險」
發夢嗰d全部唔好認
中學仔好易比人點相,萬事小心
FB真係唔好留咁多私人嘢,除非諗住做網紅
我舊FB都剷了,因為登記email名太衰,太容易identify 到身份
已經有人估到你係邊個,仲要認
我怕怕
![]()
嘩,好恐怖呀! 你自己take care.
嗰陣你話好多人考唔到 dse,你而家考緊喎!仲唔快溫書?又嚟湊熱鬧?去開個新 account 先入嚟玩!你咁豬,就算開10個,禾哋都知你係乜水!唔駛自認認叻啦! 