我俾BK會員起底

我上年9月嘅時候喺bk鬧政府同黑警,結果俾佢地起底,仲投訴我,搞到見家長 :baby_boy07_surprise:
我係中學生

9個讚

點解會知果個係你?

2個讚

我用Facebook account登記BK account

果邊好多人收錢做打手?邊夠玩

你公開左啲個人資料?做乜咁唔小心。

痴線架
之前就投訴老師出版社,依家就搞學生
你學校會點處理?

即係有admin既人查到你係邊個、繼而投訴?

1個讚

即係_FB尾嗰D用戶

完全唔尊重會員私隱:sweat_smile:又唔係恐嚇,鬧兩句都起底,痴線

2個讚

唔好再係個邊講了

1個讚

唔關Admin事,係我登記BK用戶嘅時候懶得改名,個用戶名就係FB名_FB

你個Facebook 有冇將所有嘢切密?

快手自己del 左喺bk留過啲mgs先、

同埋要求果邊取消你個account.

可以就close Fb同ig 先、唔想咁狠心剷、都要set返私隱先。

4個讚

我Facebook profile之前有透露自己讀邊間中學,又有班相

我嘅bk account已經被禁止訪問
因為用分身account喺時政留言

無得取消㗎,凍結戶口都無用、舊留言照舊會睇得到

唯有edit晒所有留過嘅言!

1個讚

起底係上年嘅事

呢啲唔好set地球 post啦:sweat:

BK account好似唔可以取消,但Facebook 嗰度係咪可以中斷同BK有聯繫?

1個讚

:dizzy_face: 果邊班怨婦 正垃圾

4個讚