我上年9月嘅時候喺bk鬧政府同黑警,結果俾佢地起底,仲投訴我,搞到見家長 
我係中學生
9個讚
點解會知果個係你?
2個讚
我用Facebook account登記BK account
果邊好多人收錢做打手?邊夠玩
你公開左啲個人資料?做乜咁唔小心。
痴線架
之前就投訴老師出版社,依家就搞學生
你學校會點處理?
即係有admin既人查到你係邊個、繼而投訴?
1個讚
即係_FB尾嗰D用戶
完全唔尊重會員私隱
又唔係恐嚇,鬧兩句都起底,痴線
2個讚
唔好再係個邊講了
1個讚
唔關Admin事,係我登記BK用戶嘅時候懶得改名,個用戶名就係FB名_FB
你個Facebook 有冇將所有嘢切密?
快手自己del 左喺bk留過啲mgs先、
同埋要求果邊取消你個account.
可以就close Fb同ig 先、唔想咁狠心剷、都要set返私隱先。
4個讚
我Facebook profile之前有透露自己讀邊間中學,又有班相
我嘅bk account已經被禁止訪問
因為用分身account喺時政留言
無得取消㗎,凍結戶口都無用、舊留言照舊會睇得到
唯有edit晒所有留過嘅言!
1個讚
起底係上年嘅事
呢啲唔好set地球 post啦![]()
BK account好似唔可以取消,但Facebook 嗰度係咪可以中斷同BK有聯繫?
1個讚
果邊班怨婦 正垃圾
4個讚