我俾BK會員起底

自己個名相都要即改晒佢

私人FB account : set privacy , friend
任何相片/ friend list 都係。
儘量唔好放太多私人資料。

2個讚

一係索性成個Facebook Account取消咗佢!
之後開過一個重新改名

4個讚

怨婦識唔識咁樣起人哋底?除非係職業怨婦 :baby_girl05_idea:

2個讚

如果係xxxxfb, 識唔出奇

你學校紅底?!學校有無罰你d咩?唔洗驚,dse考好d就得,中學成績表唔重要㗎

樓主、經一事長一智
果邊只係活喺自己世界、係唔會聽正常人說話。

1個讚

冇錯、我同人做interview 、唔會睇中學成績表。
會考cert 我諗除非你打算做補習老師、否則冇人會睇。

照計呢一代中學生,係唔會點玩 facebook ga
唔係玩 ig 咩?

~你係咪叫leon?

我記得有個中學生比成班c9圍
超無品。 蝦一個中學生………可恥:rage::rage::rage:

唔洗理班垃圾架………我地實撐你……

3個讚

把fb 戶口取消,狠心啲,朋友最多再add過

我用左幾個星期時間edit晒自己響bk d留言…真係好痛苦…

1個讚

Poor u​:persevere:

Simply delete FB AC
God bless u :pray::pray::pray::pray:

1個讚

係呀,係佢地先覺得柒婆派D口罩靚:face_vomiting:

你係leo仔?

同意, 中學個張成綪表, 出到黎做野, 你會覺得係冇用嫁,
努力考好個DSE, 用張靚靚DSE Cert塞住學校把口.

上論壇盡量唔好連自己社交網站…
啲人癲起上黎真係咩都做得出…

1個讚

估中左

小心eatricewithyou,佢係多個post帶風向引戰,行徑古怪,參考KOL Post.

4個讚

我啱啱俾人起底嗰下係驚嘅,不過而家唔當一回事喇,亦冇人粗口騷擾我同打我,只係俾人投訴2次。
我亦都冇諗住del FB同IG account