我俾BK會員起底

咩壇都好,唔好再透露個人資料喇,快啲開過個新account重頭嚟過啦

其實可唔可以去私隱處投訴。

有得取消呀,可以edit 舊留言,delete 哂啲內容,打返’del’

淨係保障親政府人士好長時間啦喎

算啦!起底咪當出名。
我身邊有個人咁講

由fb一開始興起,我已經好奇怪,點解d人鐘意用真名真相
痴線
除非做網紅,先需要呢份名氣
否則一定會被人搞,甚至被自殺

到時我唔會覺得你勇,只會覺得你蠢

我都覺得呢個會員好奇怪:speak_no_evil:

請問邊個eatricewithyou?

係政治KOL post佢無端端講韓星, 又話好過四大天王,
郭富城post, 突然又有個foodpanda講韓星,
呢兩個人的tone都係一模一樣, 但講政治又表面好似係黃

1個讚

講韓星之後,其他人話唔識,就開始想引戰

1個讚

佢要搵嘅話實搵到,搵你 FB 身邊朋友。

所以一定要 set privacy 到最高境界,FB 唔可以擺人相,唔可以俾人 tag。

其實我想講佢哋日日吵果間現代出版社,老細好藍。幾想佢哋搞大佢!可惜佢哋根本得個講字

佢哋可以投訴你啲乜? 唔使擔心啦

上BK討論區都唔比?
唔係讀書既野
可以投訴咩?

同佢地d底褲襯晒色:sweat_smile:

呢班咪真係盲撐囉!即係林奠都係靚女