梁美芬:譴責黃店排長龍😂

唔知佢對紅色經濟圈及一帶一路是否有同樣睇法呢?:laughing:

你啱!藍屍多大劣冇品人,唔興排隊文化

佢條老鼠成日gut 出嚟講呢樣講個樣仲乜?係咪嫌人多,佢想幫襯又想打尖呀?條友一星期出唔少廢話 :baby_boy02_angry:

爭先係文化:joy::joy::joy:

不如叫佢返大陸喇
咁鍾意集體意志

2個讚

關鼠乜事

佢都黐黐地

令我諗起個藍色記者話「啲錢俾左你就係係架啦」 :rofl:

1個讚

佢發言除左刷存在感,都無乜作用。

你舖頭冇人排隊係因為…地太硬…
對於藍店冇生意,黃絲真係難辭其咎,但我歡喜

1個讚

楊明派免費卷咪去排吓lor, 攞嚟轉派俾有需要嘅人:rofl:

1個讚

真係唔明點解咁既水準做到立法會議員
返去飲燉pk湯啦

我最鍾意黃店:blush:

係咪智障呀,睇下巴士啦,一大班人聚集

弱智

痴線

香港有啲咁嘅人做立法會議員,仲要唔止一件,有咩辦法唔死呀⋯⋯

連市民消費選擇都要管埋⋯⋯果然係腦殘!

呢班人越嚟越無恥⋯⋯:expressionless:

好,繼續撐黃店