唔知佢對紅色經濟圈及一帶一路是否有同樣睇法呢?
你啱!藍屍多大劣冇品人,唔興排隊文化
佢條老鼠成日gut 出嚟講呢樣講個樣仲乜?係咪嫌人多,佢想幫襯又想打尖呀?條友一星期出唔少廢話 
爭先係文化


不如叫佢返大陸喇
咁鍾意集體意志
2個讚
關鼠乜事
佢都黐黐地
令我諗起個藍色記者話「啲錢俾左你就係係架啦」 
1個讚
佢發言除左刷存在感,都無乜作用。
你舖頭冇人排隊係因為…地太硬…
對於藍店冇生意,黃絲真係難辭其咎,但我歡喜
1個讚
楊明派免費卷咪去排吓lor, 攞嚟轉派俾有需要嘅人
1個讚
真係唔明點解咁既水準做到立法會議員
返去飲燉pk湯啦
我最鍾意黃店
係咪智障呀,睇下巴士啦,一大班人聚集
弱智
痴線
香港有啲咁嘅人做立法會議員,仲要唔止一件,有咩辦法唔死呀⋯⋯
連市民消費選擇都要管埋⋯⋯果然係腦殘!
呢班人越嚟越無恥⋯⋯![]()
好,繼續撐黃店