梁美芬:「黃色餐廳門前眾多支持示威者的年輕人排長龍,擁擠阻路,造成人群聚集,嚴重威脅公共衛生,當被譴責。」
參考文章:https://news.mingpao.com/pns/觀點/article/20200507/s00012/1588789774413/梁美芬-黃色經濟圈愚不可及
梁美芬:「黃色餐廳門前眾多支持示威者的年輕人排長龍,擁擠阻路,造成人群聚集,嚴重威脅公共衛生,當被譴責。」
參考文章:https://news.mingpao.com/pns/觀點/article/20200507/s00012/1588789774413/梁美芬-黃色經濟圈愚不可及
都低低哋
佢係咪有事?當年排元氣咪一樣咁多人?
低低地! 

由去年6月初反修例騷亂開始至今,示威者不斷搗亂,到處毀壞商店,甚至極端到炒作所謂「黃色經濟圈」,呼籲只光顧「黃色商店」,杯葛曾表態反暴力示威或支持警方執法的商戶,甚至連沒有表態支持他們的商戶也受到排擠。最令人咋舌的是,暴徒為達到其攬炒目的,完全剝奪香港賴以成功的言論自由及經商自由。
所謂「黃色經濟圈」,即係你有你經商自由,我有我地唔幫趁自由啫
又唔係唔比你做生意,或者唔比全世界幫趁你,你自己留唔住啲客啫嘛
對家反對的事,證明我哋做得啱
元氣排長龍就可以?
佢真係痴晒線
本人強烈譴責梁美芳譴責黃店排長龍 
傻的嗎?
都係果句啦… d錢我既… 鐘意點洗…關你咩事…你咪自己去幫襯藍店囉…我地唔會阻止你嫁…
點首"話你on9怕你嬲"比佢聽啦
真係岸久舞若衣,選擇食咩都冇自由咩依家
我係要撑黃店,鼠王咬我牙 
夠鐘食藥啦
王芬
on9無極限, 不過唔緊要啦, 每日一篇呢D, 次次睇完令我更加係到諗今日又幫襯邊間黃店好呢
佢講出黎都唔怕人笑佢冇智力…
遣責鼠王芬嘅遣責!
唔抵得咁多人幫襯黃店
証明支持黃店好緊要,先令班建制要遣責!!