梁美芬:譴責黃店排長龍😂

梁美芬:「黃色餐廳門前眾多支持示威者的年輕人排長龍,擁擠阻路,造成人群聚集,嚴重威脅公共衛生,當被譴責。」

參考文章:https://news.mingpao.com/pns/觀點/article/20200507/s00012/1588789774413/梁美芬-黃色經濟圈愚不可及

都低低哋:roll_eyes:

1個讚

佢係咪有事?當年排元氣咪一樣咁多人?

1個讚

低低地! :joy::joy:

1個讚

由去年6月初反修例騷亂開始至今,示威者不斷搗亂,到處毀壞商店,甚至極端到炒作所謂「黃色經濟圈」,呼籲只光顧「黃色商店」,杯葛曾表態反暴力示威或支持警方執法的商戶,甚至連沒有表態支持他們的商戶也受到排擠。最令人咋舌的是,暴徒為達到其攬炒目的,完全剝奪香港賴以成功的言論自由及經商自由

所謂「黃色經濟圈」,即係你有你經商自由,我有我地唔幫趁自由啫
又唔係唔比你做生意,或者唔比全世界幫趁你,你自己留唔住啲客啫嘛

2個讚

對家反對的事,證明我哋做得啱

2個讚

元氣排長龍就可以?
佢真係痴晒線

1個讚

我就係中意幫趁黃店呀!

9個讚

本人強烈譴責梁美芳譴責黃店排長龍 :baby_girl12_tehe:

11個讚

傻的嗎?

1個讚

都係果句啦… d錢我既… 鐘意點洗…關你咩事…你咪自己去幫襯藍店囉…我地唔會阻止你嫁…

1個讚

點首"話你on9怕你嬲"比佢聽啦

3個讚

真係岸久舞若衣,選擇食咩都冇自由咩依家

3個讚

我係要撑黃店,鼠王咬我牙 :baby_boy04_laugh:

4個讚

夠鐘食藥啦:mouse:王芬

3個讚

on9無極限, 不過唔緊要啦, 每日一篇呢D, 次次睇完令我更加係到諗今日又幫襯邊間黃店好呢

1個讚

佢講出黎都唔怕人笑佢冇智力…

遣責鼠王芬嘅遣責!

2個讚

唔抵得咁多人幫襯黃店:laughing:

2個讚

証明支持黃店好緊要,先令班建制要遣責!!

3個讚