梁美芬:譴責黃店排長龍😂


小伊甸
今日先係度食完 lunch!!

6個讚

可以不理!不招人妒是庸才。多謝太公X匯老鼠芬同一班低智藍屍幫黄店加持。
証明黄色經濟圈成功先令到呢班垃圾走哂出嚟扺毁黃店:joy::joy:

1個讚

乜藍店冇人排隊嗎:joy::joy::joy:

1個讚

議員會唔會唸多左?我冇刻意撐黃喎,但人地又真係好食d、抵食d、最少衞生d,咁係咪都唔比排隊架?

而且香港唔係自由市場咩?政府連市場口罩既價錢都唔可以干預。點解議員會出聲干擾香港人既消費活動?

1個讚

佢都開聲叫人撐楊明,支持藍店就得,黃店就要譴責,傻的嗎

3個讚

譴責排長龍?咁佢會唔會讚揚藍店冇人排?:rofl:

唔係有5百萬人咩?點解冇人排啊:joy::joy:
沉默的一群去晒邊:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

仲有10幾億 強人:joy:

我都要譴責建制議員無腦。

沒有最低,只有更低 :baby_girl12_tehe

佢都霎戇!

強烈譴責

1個讚

叫老鼠芬呼籲藍絲去飲燉湯啦~

藍屍只係日日飲湯,冇得揀:joy:

1個讚

聽講啲好貴… 食埋飯好重皮
咁仲有好多藍店咁佢地唔宣傳下??

“但因政見破壞別人做生意的自由,不但是違法的行為,更違反香港營商的核心價值”

知唔知乜嘢叫做自由市場經濟?只要唔係弱智,唔需要大學學位, 香港求其一個初中生都知。

1個讚

遲啲林奠會派湯卷比香港市民免費飲湯,但要上網比哂資料,等幾個月,到時可能湯店都執埋, 陰公:joy:

佢咪 call 食環囉

佢唔記得食藥又係到亂up?
食咩都要你管咩

大公公報講完,鼠王芬又執口水尾:yum::sweat_drops:
權力以外,毫無建樹:rofl: