喺度刷存在感,做乜?好怕選舉咩?
CLS 佢個樣咁影響市容就夠應該被譴責啦
真係個腦咩構造
班民賤聯真係好煩,乜都要投訴,尤其阿博士,好乞人憎
大6人之前係廣東道名店排隊同係火車站分水貨佢唔譴責?
3個讚
排隊食野又關佢事,痴痴地
這是再次認證大陸官方及建制派也很緊張黃色經濟圈的成功及影響。
大家方向正確了。


1個讚
還可以食日日都要做特價優惠的黑心
包。

良性競爭
全港公共交通日日有人排隊, 幾時遣責, 全港車道日日有車排隊, 幾時遣責
唉,長篇大論,
其實最終都係佢自己「妒忌心」同「唔抵得」作怪。
佢個腦真係有事,唔係扮ga wor
作為法律界專才,居然講埋D低智理論。點解個個獻世派議員都係咁
1個讚
黃人存在呼吸都係錯,最好我哋學識閉氣都生存到
1個讚
關隻老鼠乜事?家下自己錢點用都要佢地批准?!低低地!
佢地班人夠團結日日飲喜茶人地洗收皮?
佢。真傻。唔系扮
佢老尾痴左邊條媽根?禾極力譴責佢呢隻老鼠樣衰口臭智障!簡直污染禾眼睛同聽覺!嚴重威脅公共衛生!叫佢早日收皮 
係咪唔應該排隊,應該好似大劣人咁衝入去,爭先恐後咁先唔阻街呀?
1個讚
完美展示人一藍腦便殘
低B無極限