梁美芬:譴責黃店排長龍😂

喺度刷存在感,做乜?好怕選舉咩?

CLS 佢個樣咁影響市容就夠應該被譴責啦

真係個腦咩構造

班民賤聯真係好煩,乜都要投訴,尤其阿博士,好乞人憎

大6人之前係廣東道名店排隊同係火車站分水貨佢唔譴責?

3個讚

排隊食野又關佢事,痴痴地

這是再次認證大陸官方及建制派也很緊張黃色經濟圈的成功及影響。:laughing::laughing:大家方向正確了。:clap::clap::clap:

1個讚

還可以食日日都要做特價優惠的黑心:poop:包。:laughing::laughing:

良性競爭:slight_smile:

全港公共交通日日有人排隊, 幾時遣責, 全港車道日日有車排隊, 幾時遣責

唉,長篇大論,
其實最終都係佢自己「妒忌心」同「唔抵得」作怪。

佢個腦真係有事,唔係扮ga wor

作為法律界專才,居然講埋D低智理論。點解個個獻世派議員都係咁:roll_eyes:

1個讚

黃人存在呼吸都係錯,最好我哋學識閉氣都生存到

1個讚

關隻老鼠乜事?家下自己錢點用都要佢地批准?!低低地!
佢地班人夠團結日日飲喜茶人地洗收皮?

佢。真傻。唔系扮

佢老尾痴左邊條媽根?禾極力譴責佢呢隻老鼠樣衰口臭智障!簡直污染禾眼睛同聽覺!嚴重威脅公共衛生!叫佢早日收皮 :baby_boy02_angry:

係咪唔應該排隊,應該好似大劣人咁衝入去,爭先恐後咁先唔阻街呀?

1個讚

完美展示人一藍腦便殘

低B無極限