梁美芬:譴責黃店排長龍😂

:rofl::rofl:佢果個劇好睇湯好飲果d商戶係咪冇人氣 唔抵得呀

:baby_boy12_tehe:

圖片

3個讚

佢唔好咁低能啦,再係咁顯得佢智商行為有幾低

做奴才唔駛計算智商!

2個讚

咁我都好憎排隊既…但係51呢幾日…排左我一年既隊

4個讚

exactly

見到佢咁講,我想分享一首歌

1個讚

共匪依家開盡機器攻擊黃色經濟園,證明呢個做法係絕望正確,佢地真係好驚我地會團結,大家努力繼續支持幫襯黃色經濟圈。
香港人加油!

佢吾抵得啫

中聯辦, 鼠王都出嚟嘈
證明黃色經濟圈係work

佢真係有病:roll_eyes: