佢果個劇好睇湯好飲果d商戶係咪冇人氣 唔抵得呀
佢唔好咁低能啦,再係咁顯得佢智商行為有幾低
做奴才唔駛計算智商!
咁我都好憎排隊既…但係51呢幾日…排左我一年既隊
exactly
見到佢咁講,我想分享一首歌
共匪依家開盡機器攻擊黃色經濟園,證明呢個做法係絕望正確,佢地真係好驚我地會團結,大家努力繼續支持幫襯黃色經濟圈。 香港人加油!
佢吾抵得啫
中聯辦, 鼠王都出嚟嘈 證明黃色經濟圈係work
佢真係有病