我由淺藍變了深黃

唔好咁講,都係同路人,都想呢邊旺啲,一齊努力
其實自舊年運動開始
我都有喺嗰邊同啲nanci, 小粉紅battle
但見到越來越唔對路,因為見正常阿媽唔會咁多時間回post
正常JM好難夠佢地鬥
同埋得閒同佢地打咀炮
不如努力下國際線Twitter, 網上文宣
好過浪費時間喺班無得救嘅人身上

2個讚

Same

1個讚

對!不是分顔色,只係企係良知正義的一邊。就算保蝗派所作的能有公平,公正,公義,我都會站係佢地果邊,可惜而家唔係

唉…我屋企人唔正常,幾時會正常返…天呀~~~~~

實迷途其未遠 覺今是而昨非

1個讚

講起四川地震,當年我都有捐,仲叫兩個仔捐少少利是錢,自從果次,以後話過:毛都唔會再捐。
反而之後日本地震我有捐!

3個讚

現在我亦不會再去親子亡國 , 好奇"裝"下, 睇佢死左未, 都唔會啦 ! 費事比人笑我, 又比流量 “藍絲王國”, 現在只幫襯良心店 , 良心家長在 “奶共王國” 已走了 7788. 五毛小糞紅係那邊咪一個人開幾十個 ACCOUNT, 自問自答 !

3個讚

家人係藍C, 真係好慘! 出去食飯, 都分開來食.

日本我都有捐, 係獅子銀行. 現在全世界國家有天災, 我都大多數會捐, 但中華移民共和國, 我捐條毛比佢!

曾幾何時我都係大中華膠,希冀中國會進步。當年係大學仲同學激辯西藏問題…我自己o既分水嶺係2008年四川地震後,明明總理話過會徹查豆腐渣工程,結果坐監係死左家人子女,只係要求真相o既人民;三聚氰胺毒奶粉事件毒害左咁多嬰兒,結果只係拉了幾個代罪低級官員,而走出來希望為自己結石寶寶維權o既趙連海就被以尋釁滋事罪判處有期徒刑兩年半…一個點樣國家會咁樣對自己下一代?!:cry:從此唔想再認同。

3個讚

以前我都係港豬,大陸有咩事,我都會捐錢,覺得生命真係好重要,唔應該分種族,亦當幫自己積福,宣明會由讀書助養到而家差不多20年,助養人都換左3個(年頭已cut)。但由上年6月開始,我開始發現原來一直以為香港係福地既我,以前真係忽略左政治,每次遊行都出去,越出去越比真。香港人感動,香港無左呢班年青人,一早撐唔到落去

7個讚

以前喺外國讀書嘅時候, 見到大陸嚟嘅同學, 問佢邊度來?個個答出生地行先如: 上海,福建,黑龍江,北京… 會強調自己係來自上海,北京, 外國人問我, 都係回答: HK. 小糞紅最叻問你係咪中國人呀? 唔認!就話你係港奸, 賣國賊, 勾結外國勢力, 親子亡王嗰啲五毛小粉紅真係頂佢地唔順, 井底之蛙!

4個讚

你要答中國香港。:rofl:

係外國讀書都未回歸, 咪玩啦! 噤年青咩!

1個讚

我會答華人囉

弱弱問:大家唔知六四㗎咩?

我六四後讀中學讀歷史,已經知共產黨幾痴線中國人幾自私。從來冇鍾意過上面

1個讚

64果年我剛工作,同男友(C6)遊行,包括8號風球晚都去遊行,
可惜,而家C6竟然話64係學生被利用,我地當時睇到嘅,係假嘅,我都唔知點解佢變成咁:sob:

當年曾玨成、譚耀宗、梁振英、文滙報,全部支持六四學運,依家?

藍C最叻係雙重標準

當你跟強國人相處, 便知道佢地互相歧視排斥. 以前啲同學北京歧視上海, 上海歧視福建…
今次中共病毒, 武漢人去到中國邊度, 都比人打到豬頭丙, 中國人幾團結, 幾有文化, 禮儀之邦喎? 哈哈!

1個讚