自己推翻自己![]()
![]()
真係 以前畀個啲所謂慈善機構sell 真係心郁想捐或長期資助
而家?不了 垃圾機構面對香港前所未有嘅人道危機 都聲都唔聲 即是沉默等於助紂為虐 佢地愧稱慈善機構 食屎行政資費就cap唔少 年輕人咁慘就唔幫
我以後都唔撚會捐呢啲圾機構 我仲由細教我小朋友咪信呢啲假仁假義 滿口仁義道德 親朋戚友都叫佢地唔好捐
係捐就捐星火 612呢啲 以後去街再sell鳩我 屌到佢老母反艇
唔洗話做啲咩 簡單口頭譴責下警暴 精神上支持下年輕人們都好呀 無 一間都無 完全無 全部垃撚圾 咁驚共產黨 咪洗我地再支持你 咩捐錢捐血 助養全部食撚屎
好手足! 但你唔值得為班PK勞氣!
佢地而家好多「鐵證」話當年係學生殺軍人
我表示…腦係好東西 點解唔用下
佢地淨係睇左軍服吊c 嗰幾張圖就信到十足
如果當年軍方咁勁
啲學生唔會咁慘喇…
我一直都覺得雨傘運動係好成功, 因為好多人由那顆催淚煙開始, 開始多關心致治, 開始知道政府黑暗, 中共點樣插手香港.
由第一粒催淚彈果刻已經不再信任政府,雙普選係基本法附有給香港的,點解可以忽然釋法繼而撕破?
之前試過喺亡國望下 差唔多喊住出返嚟
一年前呢個時候我仲係港
一隻,放假去珠海住下酒店飲下喜茶食下九毛九!當時仲覺得返送中係啱,但當二佰萬人去遊行就會諗點解咁多人反對?再加上612睇住直播先知道原來自己傻咗咁多年信錯香港政府和中共!
有樣嘢我係唔明白係我先生,雨傘運動時佢係黃…幾年後佢變咗淺藍!佢有同我一齊睇直播,但佢會覺得年青人破壞野先警察才會捉!中大同理工兩單野如果唔係咁多外來人入咗大學就唔會有警察喺度捉人!佢成日唔理黃色經濟圈幫襯美心、大財團又成日睇83台新聞,越嚟越冇得救!
睇得TVB多就會諗唔到野
買過Chromecast 睇NOW新聞台
有錢既咪JOIN個NETFLIX
呢個網有tvb以外其他新聞台,chromecast手機都support,海外都睇到,等屋企長者唔好睇咁多tvb毒新聞
屋企已經有now,好多時我自己會睇now新聞,睇睇佢就話悶轉左睇其他嘢!