我由淺藍變了深黃

心痛一班年輕人,如果我地呢代當年2014做多少少,或者早幾屆選舉團結爭氣d,今日應該會少好多犧牲。但所有嘢都無得返轉頭,和理非都有可以出力嘅地方。由其係我地呢個年紀,唔少都已經係各行各業做到中高層,盡力去幫呢班年輕人一把,有錢出錢有力出力。

5個讚

求其問個香港人覺得企喺被控暴動既年輕人隔離驚啲定包到成個恐怖份子咁既警察隔離驚啲
就知邊個先係暴力根源

3個讚

睇和你Sing商場D鋪反應就知
D狗一入,佢哋即刻關鋪

汶川地震有損錢, 覺得大陸人好慘 (因為香港人係好有同理心, 明知d 錢最後去左貪官手上, 都想盡做) 。
佔中 689 開左第一粒TG, 我就醒左;
佔中抗爭疑似失敗, 本人有強烈既無力感, 感覺香港人係好難在民主進程爭取到什麼。其實, 香港人並沒有失敗, 因為當日已種下反送中的幼苗! 或許, 佔中當日你是藍色, 但不其然已開始留意香港既新聞, 時事。直至返送中既出現, 大家真正睇清楚個政權是如此腐爛, 我們 we connected 。

3個讚

我覺得我地最尾一定會赢 大家一齊加油!

3個讚

都係:cry:
又或者係喺街無啦啦俾黑警搞過先明黑暴

呢11個月黎, 香港人每一幕都好感動!
加油!

1個讚

睇武力值就知
防暴套gear成40萬ga
成日話示威者殺警
咁耐有咩?
(至多捉住個中磚阿伯話慘)
但示威者呢?

3個讚

藍絲話係回歸前,英國教育搞到香港人唔愛國.但事實上係回歸後中國同香港政府令香港人唔想做中國人.佢哋可能唔記得咗好多年前,好多香港人會為左中國同日本爭釣魚台咬牙切齒,認為釣魚台一定係屬於中國.同埋,「大家都係中國人」真係難聽過粗口.

2個讚

多謝你提醒我,因我一直在亡國 POST了一些新聞, 之後要駁斥追殺我數之不盡的五毛小粉紅, 所以一直冇留意到pm, 是你帶領我來到這裏, 才知道"人間有情" , 這裡有一班又要湊仔, 又要顧及家庭/工作 的良心家長, 追求理性、自由、公平的維護者, 令我肅然起敬!

3個讚

對! 我沒有改名, 因我要比亡國班狗, 知道我來了這裡! 我在親子亡國最初成立, 就已很活躍.
現在班主版只有一個是我認識的, 當時佢仲未係主版, 不過說話很中肯, 文筆都暢順, 其後被邀請作主版, 最近佢都有POST, 有點淺藍FEEL. 我想問候一下佢兒子畢業後, 是否讀回直屬中學!
大力叔好像比我更遲入去PK. 以前PK媽咪個個都是猛人, 大力叔講野, 無咩人理佢!

3個讚

公平啲啦! 差佬嗰個頭盔二千幾蚊! 示威者個地盤佬頭盔, 係五金舖或者係淘寶淘返嚟, 幾十蚊咋!

c6成日講 係正常人都係黃㗎啦

4個讚

我以前也是淺藍的
2012前我也很喜歡中國的
08奧運的時候會為中國隊打氣

但是2012反國教開始
(習種上台開始)
感到香港人愈來愈受壓迫
自由愈來愈少
政府愈來愈荒謬

而家我變成深黃了
黃到發金呀
hahaha

3個讚

零八年有民調顯示,香港人對中國人身份認同係歷來最高。

2個讚

朋友,應承我,醒咗唔好訓番,雖然你可能會覺得過程好辛苦,不過當煲底之日,一切都會值得架 :baby_boy03_cry:

6個讚

好多人當年都大中華情花毒上腦,我都有過。但我係奧運嗰陣上腦覺得好光榮,每次天災都好難過。但2014我好似有道閃光劈中左我咁成個醒晒,當時屋企人唔係港豬就深藍,話我呢啲人搞事搞到香港冇晒生意。到今日反送中後我成家都企晒喺深黃呢邊,大家都需要時間去認清真相,希望依家醒都未算太遲。
當年嘅支持西藏人民嘅陳巧文,2012-14年活躍嘅招顯聰,呢d人喺大中華眼中都係搞事想分裂中國,但今日我再回頭睇返我只覺得香港人對佢哋唔住,有時覺得香港人醒得太遲委屈咗佢哋

5個讚

講得冇錯,我唔覺得自己係黃,我只係正常ja

3個讚

我以前每年最少都會去一次大陸大城市食吓嘢,上海,杭州,北京,成都,廣州,又會即日去深圳食川菜,2014後, No Way!

4個讚

好開心呢道見返你,你後來都少左上EK.

我多數蒲EK,大海太雜,多數齋睇,有1次忍不住留言,都俾班藍C小粉紅咬住唔放,怕怕。

大力叔不嬲講野都唔MAKE SENSE, 佢係做左前線藍C,先收到一班大媽FANS; C字頭版主?佢係藍啦,不過,佢講野有節制。