藍絲更屈我們每次遊行都有錢收, 係就發達啦! 每次我都拎一大袋口罩, 蒸餾水出去, 見到有人冇帶口罩, 三唔識七走過去, 要口罩嗎 ? 朋友派買黑色海棉口罩(貴野) , 我派醫藥口罩(現時都貴架!) POPO 放TEAR GAS 好多人又咳又流眼水, 馬上會有人給你一支蒸餾水, 幫你洗埋眼, 完全係你不認識的人, 所以呢個moment你真係發覺香港人係好團結!
呢句真
識計數有思考嘅就唔會講「收左錢遊行」呢句說話
支那地震時我係小學生 媽咪唔肯比錢我捐仲扭計,最後比左小小錢我去捐。
14年讀書好忙 做project幾乎訓教的時間都無。所以平時無留意時事 完全留意過雨傘發生咩事(其實到依家都唔太清楚當中既來龍去脈),不過睇tvb同埋聽身邊既人講 班示威者係衰人,所以一路都覺得大家搞事。
讀完書出黎做嘢 有時都會去支那玩 去影相打卡 按摩 食元素表。上年本身都中立,721後變成深黃。
好開心聽到有人藍轉黃
我上年cut左捐左9年既國際兒童基金, cut時果個人話希望我之後會考慮支持番 我答: 唔會有咁既一日
雨傘時都係支持年輕人, 但實際上無做過任何嘢 頂多去過幾次現場
票都唔係年年投
但612果日放工真係忍唔住出去金鐘, 一路撘黨鐵一路睇住黑警係咁射tg一路喊
去到現場 係我人生第一次聞tg味 我係比班年輕人感動到返唔到轉頭
自此以可以拍住班年輕人一起成為運動中既一員為榮
我一向係黃絲,但我見到青年被打,我真係有struggle,支持佢哋係咪害咗佢地?喺7,8月我直情有抑鬱,完全食唔落野,一下子瘦咗十幾二十磅,後來諗通咗,我唔支持係咪代表佢哋唔出?唔係囉,所以我同意兄弟爬山,各自做!但希望青年人唔好白白送頭!
我覺得初期黃既人好多都係比年輕人感動到 呢啲真係要落過場接觸過年輕人先體會到 當然基本良心同良知都要具備 否則雷劈都唔掂
其實和理非遊行都試過好多次見到有人派食物都唔係好想拎 雖然自己好餓 但因為覺得有其他人比我哋更需要 或者有啲真係好前線嘅人 佢哋有機會留守 就覺得自己唔應該攞啲嘢食嚟食
好多人都好有心
JM係唔係以前係EK都幾活跃,好肯答問題幫人既catcatmom?
太開心啦,係呢道遇到你。
hi jm
我有pm妳
好多謝妳回覆我
我個英文名都係同一個不過網名改左少少
原來妳有咁大段故事
好多謝妳分享運動中所見所聞
啲藍絲好like話年輕人比人利用(似當年紅衛兵)
但其實佢地都唔知紅衛兵係咩背景
好老實香港嘅後生唔係咁無腦
佢地係熱血
我呢啲80後都自愧不如
只能兄弟爬山 唔好鬥黃
努力黃圈 勿忘初心
JM,呢到都用得PM嗎?我依家都仲係未多熟。
佢地揾唔到其他理由咪講比人利用,你見佢地乜都話美國就知…
如果美國就叻洗腦,又唔見中國可以洗到97年後出世嘅細路
噢呢度應未有
其實我係喺亡國見有黃jm就pm佢地轉場
cat mom係我其中一個有pm jm XDD
唔係搵唔到理由,理由好明顯,係人都知道,實情就是中國不斷干擾香港「一國兩制港人治港」,不過佢地唔敢講、唔肯承認、說不得呀。才搵個借口話年輕人被人利用、收錢。
其實200萬人遊行冇一個人暴力,冇人收錢,當日個個都好和平咁用腳去表達自己訴求,年輕人仲自發收垃圾,分紅海咁讓巴士、救護車過。香港人點會係暴力?點會係暴徒
就算幾日前認暴動的救生員,都明顯不是暴徒,不是收錢,就是為公義612走出來。
中學生雖然仍然年輕,但蠢/懵唔曬。佢地前途揀中學大學都係自己控制自己揀,咁佢地出黎遊行示威都唔係個個被利用。我亦唔能夠排除真係有學生被人利用、煽動去做出啲過火行為。係咁容易洗腦,咁就唔會有沉迷打機、唔讀書等等。香港同內地唔同,正負新聞都有,國家甚至城市美麗醜陋嘅一面都可以睇到。網上大把資料,擋也擋不住,吸收過濾完就知自己取向。
樹大枯枝,不論係示威者定警察,我信有好人亦有壞人。示威者可以善良守規,但亦一定有人嚴重違法,亂上添亂,警察有好人,但亦有壞人,唔係點會有徐步高?空穴來風,就算事情看似荒謬,可以傳到出黎,咁一定有啲根據。
就算話警察打示威者係因為示威者襲擊警察,我唔能夠排除有示威者係咁做,但亦有好多影片係明顯見到警察出手甚至講粗口在先,而示威者冇反擊。小朋友細個都教,打不還手罵不還口,就算有幾唔開心、辛苦,都唔可以打人、鬧人等等,點解換轉成年人就做唔到?
其實佢地所講嘅激進份子,都係好後期先出現…根本就係當權者冇好好處理,而攪到返唔到轉頭
雨傘佔中時我係半前線大員
今次 因為年紀大了 無出來了
老實講 今次警察明顯唔受控制咁
單單自殺無可擬 咁先最可疑
我跟共產黨係勢不兩立
太激進,其實無助訴求,亦擔心犧牲年輕人前途。
所以,如果問我,我一定不贊成,但我唔會苦口婆心咁話叫你唔好咁做,每人都有自己自由意志,但做什麼事之前,請一定要三思,為自己,為家人想一想。
我都希望其他人可以好好善用自己一票,不再讓保皇黨進行「議會暴力」,不要再讓年輕人為左阻止立法,要走上街,最終被控以暴動罪。回想佢地當日走出來,只係為左阻止保皇黨通過法案,為左咁,要留案底,好唔值得。
多謝你
我都係由612先開始醒覺