我由淺藍變了深黃

見到你哋嘅說話好感動,覺得班後生嘅努力無白費(我由佔中時期已支持班後生仔)

2個讚

打國際線
唔係靠人地
係靠和理非

7個讚

歡迎

1個讚

感動:sob:原來真係有藍絲會醒覺
可唔可以分享多少少有咩事件令你醒覺?想參考下再諗點改進文宣拉攏中間派!

4個讚

我都系一樣 :baby_girl03_cry:覺今是而昨非

其實捐錢幫助有需要的人與香港特衰政府的所作所為不滿是沒有衝突。
2008年汶川地震,我國內同事話要捐物資去四川,我一樣有捐左¥1000。但對特衰政府自2003年掃把頭想強行對23條立法、貪曾的官商勾結、強推國民教育、真普選抗爭至目前黑警當道,我一直也對特衰政府及一大堆奶共議員的不滿。

1個讚

但你知唔知捐錢去汶川,D善款係去唔到災民手,係益哂D貪官肚滿腸肥,中國紅十字會抽哂油水,D乜高層就拎D $任洗炫富,唔係有冇同情心問題,係佢地成個內部好大問題,捐左救唔到人,仲益左D衰人

https://udn.com/news/story/7332/4271506

其實唔排除這個可能性。所以現在已經很少捐錢返大陸。

我都係,2014年唔明做乜佔中,到返送中直情醒晒,覺得年青人有勇有謀有情有義,我全家原本係港豬,而家大部份係深黃

4個讚

因為我打字好慢!我講少少啲抗爭中見到的故事, 有啲衰BC講到啲年青人好貪心, 又話佢地入去店舖偷野, 攞野食, 一切都係假㗎! 其實街坊經常買好多好美味,而價錢又唔平食物, 佢地都唔食㗎! 一來佢哋唔想除面罩, 二來無心情!
有一次兩個小女孩, 又瘦又細粒(4呎幾), 應該係十四/五歲吧 ! 我跟她們說, 街坊買咗好多家鄉雞套餐, 叫了幾次請隨便吃, 女孩們斷然拒絕: “留番比其他手足食, 我地食左野, 不餓謝謝!”
但係我知道佢哋其實係好肚餓既!我說街坊買了很多桶, 不用擔心, 我就開三把雨遮放係地下, 遮住佢哋, 佢地走時候跟我揮手, 食物果然吃得乾淨, 我看了一看, 我亦不知為什麼, 突然流下眼淚!

22個讚

我捐了樂施會20 年 另外有2份救助兒童協會 理大時件後 全cut

2個讚

知道, 以後捐條毛比啲貪官.

1個讚

好感動,我都睇到眼濕濕

樂C會千其咪捐, 以前公司係做禮品, 樂C會落單唔睇價錢, 又要做急單, 我都比紅十字更早CUT了.

1個讚

佢地真係好乖,有幾次我去遊行或者集會,佢地係咁派物資比大家,不停提大家要戴返口罩保護自己,好斯文,又有禮貌,好心痛佢地比啲垃圾狗都不如濫暴同濫捕 :baby_boy03_cry:

11個讚

睇到喊左:sob::sob::sob:
佢哋真係好有禮貌又乖
成日屈收$搞事,如果有咁多$收,就唔駛捱餓、俾藍老豆老母趕走,要家長助養啦:sob:

7個讚

:baby_girl03_cry:

已經冇野控制到黑警
班 pk 做所有嘢都無後顧之憂
佢地就係法律
要記住一樣野
「唔會有無緣無故嘅恨」
唔好到咗失去香港嘅時候先至醒覺
要繼續擴大黃色經濟圈!

9個讚

“唔會有無緣無故嘅恨” , 說得對!

1個讚

希望多啲人醒覺
我佔中時就係果班後生仔
佔中時思前想後, 諗定後路申請移民

1個讚