真係知曾經有家長出水痘都照叫小朋友返學,食住退燒藥止住燒返學,都唔奇 ![]()
香港巳好安全。外國好多每日仲係甘爆只係個curve 小小flatten 己準備復課了(仲冇話要帶口罩)! 有D仲係低班開始復課先,原因是他們不懂online 上堂及屋企冇人/冇人想凑。
唔識 online 上堂同有無人湊,呢2個唔係最大原因去考慮復課!
同外國比,香港就係經歷過沙士,先識自保!唔能夠話人地無戴,禾哋有戴,禾哋就叫已經安全!
同意!不過外國家長好多都會自行決定不復課,香港家長就學校復課通常都一定照跟。但今次抗疫香港政府真係做得不錯,抵讚! (但又做咗好多野其他野减哂分,唉!)
香港政府做左咩抗疫咁抵讚?
津小,跨境有一定數量。會監察中學,高小及打算自行遲一星期先復課。
返得半日、排隊去洗手都用左一個鍾。
同埋誇境生應唔會隔離、我未必立即返住。
禾都想知!直情係零確診10幾日後,就話全民派口罩!幾咁諷刺!究竟係做野慢半拍?定係而家想爭取民心補下隻鑊?定係口罩太多驚滯消拎出嚟派? ![]()
北區真係好恐怖.
香港人今次真係好西利
香港人今次真係好西利
係經歷過,先知嗰中爭扎同痛苦!唔係信晒正苦,下巴輕輕一句評估過安全就信!
而家啲香港新聞,真係當大6新聞睇,要諗下度過,仲要佢話無,都要往反向諗,無就奇!咁就啱架啦!
信正苦,因為正苦做得太好!(曲)
有事奶罩都無影,無事走嚟派口罩,笑 c! ![]()
係呀, 我識幾個人都話唔會拎個d政府, 佢地覺得政府又唔知想收集咩數據. 而+基本上政府就算真係出於好意都唔會令人信服
收集數據?唔會啩?基本上人口普查有晒禾啲數據喎 
禾唔會益正苦就真,拎去送比有需要既人仲好,無謂比佢放貨倉,日後留比班黑警用 
lovebaby:
抗疫香港政府真係做得不錯,抵讚!
香港政府做左咩抗疫咁抵讚?
我都想知![]()
![]()
唔信個死人政苦先保留到小命!大家繼續要警覺,靠自己!
中學生可以接受
但小學就…
膠官d仔女都唔係香港讀書,佢理得我哋一介草民死活
好無謂,計埋星期6,日,返得果10零日
我個囡中二無計,點都要返下,其實都覺得好無謂,至在見下d老師同學~
我小朋友K3 會自行停多一星期再決定
屋企有個p2,勁唔想6月15復課
平時同佢出個門口個口罩已經跌咗三次
復課都唔知要帶幾多個口罩返學後備用