K3-P3 6月15復課,大家點睇?

我女K3
本身返半日
我諗學校應該會再將上學時間返少D
唔洗係學校食茶點

我囡個學年唔駛復課,不過好多家長不停話期待7月補課!我請願睇定D,9月開學先!
呢D年紀,課室咁多共用物品,去廁所又大家齊齊去,跟本一個中咗全班都好危 :baby_girl06_shock:

其實我都好掙扎,一邊好唔想就咁就畢業!
唔係學術方面,係學校回憶!

先唔講未影班相,冇哂生日會,冇左運動會!最慘係冇左以上活動既回憶!
佢哋真係好開心,返黎不停講玩左咩玩左咩!你會完全感受到佢哋好享受!就算平時上堂,都會返黎即刻講左老師教唱咩歌!

我個k3好想返學,話掛住老師!
所以有得返學我真係開心!

但當然,健康重要!所以我認為只係k3復課,等老師可以集中照顧小朋友既衛生,都好理想!

1個讚

係香港人抵讚,關個政府乜事

2個讚

到時真係開學先再算。疫情多變,一旦大啲嗰班開完學又多啲個案,又會叫停學,:see_no_evil:

完全唔係好想比小朋友返,到底都係有啲擔心

叫我哋唔使帶口罩抵讚?

家長自行決定唔比K3仔女返學。

我覺得都係再觀察下情況,細嗰啲仲有一個月,如果到五月底都無本地感染,其實都要逐步正常生活,到時大嗰啲再試多二星期,都無感染,大家又再安心啲。
但如果本身小朋友間學校好多跨境學童,我就會自行停課。

我係K3媽,學校7月中會有畢業禮,但只會係簡單版,我個人係想佢返,可以好好同大家講再見,另外學校會安排,俾小朋友適應小一,好頭好尾,當然如到時到時疫情有變就無得講

其實k3家長可以自己選擇返唔返
你唔想返,唔代表人地唔想返
都唔明點解甘多人話正苦推人去死
未有疫情,幼稚園都好多傷風感冒手足口流感會傳播,其實6歲前返學都好危險唔係必需
以後留係屋企最安全

Ps我都好憎正苦不過真係唔可以永遠停步

如果跨境去北區大埔沙田返學, 經深圳灣出入都幾係野

好似話大深圳未放寛入境坐14日呢條例,香港正苦重同大6揮緊跨境學童係大6都可以豁免
如果深圳企硬就正

1個讚

其實幼稚園比小學安全,因為只係返K3,成間學校得1班!

我都係K3媽,我讚成1日返2小時,見下同學仔~

年幼小朋友處理戴口罩衛生知識未清楚 口罩掉咗落地小朋友分分鐘拾返戴番上面 點攪? :baby_girl08_think:

有d 幼稚園唔只1班K3​:sweat_smile::sweat_smile:,我小朋友以前果間有8班K3​:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

8班咁多? :baby_girl06_shock: 我女學校因為係全日制,所以係只得1班~

咁多既
我女間2班K3