K3-P3 6月15復課,大家點睇?

等唔切:see_no_evil:
好驚又爆過?:scream:
大家點睇?

跨境果班點?翻半日定全日?

好心佢放過班k3生啦,甘細個都要返

5個讚

K3 要返真係好難理解囉:triumph::triumph:

1個讚

每個階段得1個禮拜相隔期,14日都冇…

驚又爆過,無眼睇。🤦

有好有唔好…如果唔復課…我又怕無左個畢業典禮…但係復課又怕會爆…小朋友真係唔會識避

我諗要K3復課係為左銜接小學
我仔K3,其實都等左復課好耐…只係怕班跨境個班,唔知會唔會爆…

最驚跨境,不過人地梗係仆住返學啦!跨境老母要返兼職,咪阻住佢哋搵錢!學校係托兒所 :baby_boy08_think:

手摸摸口罩,拍拍口罩玩下,玩完 :baby_boy11_sleep:

同意,潛服期要14日,睇下上一批有冇人中,冇先加下一批

家長 Group 地震。

我都怕… 但係你又控制唔到

k3既家長先至明白。

我覺得自行决定好D,始終k3 的功課不太緊張。

1個讚

好想知一個老師點睇實幾十個學生隻手無玩口罩,無拍人地口罩,唔好話睇有無戴先… :baby_boy09_question:

2個讚

係… 但係講真…係真係危險

今年我估復唔復課都唔會有畢業禮… 學校都驚出事…

人生第一次畢業…

係喎! 潛伏期都唔夠啦, 咁何不全校一齊番?

1個讚

我又覺得k3正常既學生都唔會太唔聽話。玩口罩就應該冇。不過會唔會卒眼果啲先難啲保證。

1個讚