K3-P3 6月15復課,大家點睇?

所以我相信好多人會睇情況返。不過我學校好似有問卷問啲人外遊記錄。我相信學校都會好好對待

飲水/茶點? 都係果句, 本身冇帶菌者在場咪好地地囉:crossed_fingers:

一上體育堂,要跑要跳,撞到口罩都唔奇架!大家眼不見為無事!又乾淨…出事又話…真係盞搞 :baby_boy08_think:

K3家長會擔心,但都會想俾佢地返一陣學,同同學玩一陣都好既!

係。所以都係睇情況啦。本來都預佐唔返學既。其實都要到時睇情況。

國內有專家提過潛伏期可以長到21日,

其實有個指標…就係馬會嘅六合彩,
如果馬會可以全面開放場外投注站俾人入去買六合彩,
咁疫情應該過去.

係。。。其實都仲有1個月。大家都要睇下復課後既情況。

講開又講,(離題)附近馬會都未開喎!好耐無開,唔記得有馬會添 :baby_boy04_laugh:

馬會好似失左蹤咁,唔知馬場啲馬有無過肥呢? :baby_boy12_tehe:

1個讚

賽馬冇停過,只不過係賽馬會會員玩,

我怕有D會講大話炸…

仲以為無馬跑 :baby_boy12_tehe:門巿無開,個門面無乜氣氛 :baby_boy11_sleep:

呢樣真係唔會控制到…佢地根本唔識…識既都唔一定會係想卒之前記得… 愈細愈危險

最怕係中左都唔知…

1個讚

我覺得起碼等高小返左3星期, 都冇問題, 先再決定

自己小朋友小二,本身都預左今年唔洗再反,而家突然話下個月要反,口罩又要撲
加上學校又多內地人,所以都同老公商量左,會繼續自行停課…睇下到時咩情況再決定反唔反同幾時反

復課都未必有畢業禮啦, 已經唔俾學生聚集上小組課/早會/有接觸嘅體育活動, 唔好諗全部畢業生加埋家長老師一齊出席畢業禮啦! 就算有, 都應該只係好簡單嘅儀式! 我仔小六, 我都預咗唔會有畢業禮, 免自己失望!

未禁之前,係單車場,見個7-8歲女仔踩單車,好開心,一出汗,用手抹又捽眼,比佢阿媽睇到,即粗口勁爆!
學校就算唔上體育課,女仔仲話斯文 d,如果小息,男仔一走出位,攬頭攬勁,玩下,有乜咁奇?hi 到野更加無得賴,唔通小息又派老師睇實?唔比出位? :baby_boy09_question:

擔心有學生有發燒食住退燒藥堅持返學 :baby_girl06_shock:

1個讚

所以覺得唔安心就唔好返。自己最緊要過到自己果關。

1個讚

我地返工其實都講笑話自己中左都唔知。。。

1個讚