我尋晚追post, 好似見過有人話你。但又見你都有追問佢,但睇睇下我瞓著左

你好有料, 識整咁多靚公仔
1個讚
我唔駛喎,我怕咩認,BD唔用得中文做名咋喎!
1個讚
係,呢刻我好似初初入亡國識到一班好jm 時,暢所欲言。開心。 
2個讚
整咁多,好衰囉!

唔衰…
1個讚
話有人無問過我,拎公仔用,俾我鬧,所以我好衰囉!

你可唔可以幫佢改改髮型呀!



<— 個陰太齊
我初初都無問你㗎,我後尾先同你講。 你都無鬧我。搵嘢嚟講!
唔啦,由佢啦,今次都系膽粗粗整嫁咋,C6會鬧的
最好笑系,話因為咁,BK尐人好驚喎!笑到我碌地!
鬧佢個3只已比版主殺死左
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
搵吾返![]()
1個讚
果邊日日都鬧人㗎! 我真係怕咗佢地. 我之前出post 都要諗吓出唔出,好彩無咩人理我,我先少比人鬧咋. 
其實我都無鬧,記憶中,系問對方點解拎我尐圖,唔記得系做頭像,定簽名檔了。
叫佢作過第2個大話啦! ![]()
![]()
![]()
1個讚
多謝大家支持,就真
你做得好啱呀,不問自取,是為賊也,你問返佢都好正常呀
1個讚
大家支持,就真
清者自清![]()
1個讚