尋晚係咁追post

我尋晚追post, 好似見過有人話你。但又見你都有追問佢,但睇睇下我瞓著左:rofl::rofl:

你好有料, 識整咁多靚公仔

1個讚

我唔駛喎,我怕咩認,BD唔用得中文做名咋喎!

1個讚

係,呢刻我好似初初入亡國識到一班好jm 時,暢所欲言。開心。 :heart_eyes:

2個讚

整咁多,好衰囉!Glol_gif

Glove_gif

唔衰…

1個讚

話有人無問過我,拎公仔用,俾我鬧,所以我好衰囉!Gnothing_gif

Glove_gif

你可唔可以幫佢改改髮型呀!:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :baby_girl07_surprise:<— 個陰太齊:laughing:

我初初都無問你㗎,我後尾先同你講。 你都無鬧我。搵嘢嚟講!

唔啦,由佢啦,今次都系膽粗粗整嫁咋,C6會鬧的Gquiet_gif

最好笑系,話因為咁,BK尐人好驚喎!笑到我碌地!Glol_gif

鬧佢個3只已比版主殺死左
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
搵吾返:smirk:

1個讚

果邊日日都鬧人㗎! 我真係怕咗佢地. 我之前出post 都要諗吓出唔出,好彩無咩人理我,我先少比人鬧咋. :smirk:

其實我都無鬧,記憶中,系問對方點解拎我尐圖,唔記得系做頭像,定簽名檔了。

叫佢作過第2個大話啦! :rofl::rofl::rofl:

1個讚

多謝大家支持,就真Glove_gif

你做得好啱呀,不問自取,是為賊也,你問返佢都好正常呀

1個讚

清者自清:v:

1個讚