系咁好呀,有咁嘅 power

2個讚
好攪笑呀!







1個讚
你做得好啱呀,不問自取,是為賊也,你問返佢都好正常呀
算啦,過去了,唔再提,免人口實
2個讚

勁正,叻叻
1個讚
人口實
I like this 
And I also want to say… who fucking care Devil
Ms.heisenberg:
我覺得嗰邊嘅問題係,唔相信人係有獨立意志,你講句唔啱聽嘅說話,就一定係對家,跟住就疑神疑鬼將你所有發言都陰謀化。
係呀!佢地係咁… 我一向唔會向人表達我立場,但都有人話過我。我真係好激氣。加上好早前已經少見相熟嘅jm.無癮.
嘅jm.無癮.
驚左班怪物,好多閃左喇
2個讚
驚左班怪物,好多閃左喇
咁又係呀!佢地真係有佢地講無人可以講
1個讚
負咩責喎! 佢地識負責就唔會咁啦~佢地班人,擺明人多蝦人少。佢地攪死果邊,到時管理層就真係要負責。
不過都唔關我事,反正有bd 。
又可以繼續吹水,嘜都吹得先開心!
2個讚
係㗎!你近哩幾個月有無去睇,佢地恐怖到呢! 真係講得衰d. 順我者昌果d 款呀!
追baby condom 啲post?
咩事,好耐冇去啦!咁膠!
這個 嬲爆公仔好鬼正呀!
Hello!

呢邊開心好多,幾乎有八個月冇上過討論區咁開心,講句嘢都唔使擔心比人圍。嗰邊太過麻煩
2個讚
condom
追哩度d post.
Ms.heisenberg:
聽完管理層咁講,我發誓以後唔會再睇
比我都唔去啦~ 投訴唔成仲要聽佢咁講,不負責任!
講句嘢都唔使擔心比人圍。嗰邊太過麻煩
係㗎,起碼哩度想講咩都得。
1個讚
只要你同意,我就會用,最多只係自己個post入面用,唔帶出來囉
我入去你 post系咁用嫁啦!![]()
快來快來

1個讚