尋晚係咁追post

尋晚喺度追post 追到好夜呀!好耐無試過有耐性係咁追。有一種回到我喺藍到黑果邊,初初入去嘅感覺。

有d 我仲估到佢係邊個。Clap

14個讚

我估到3個咋.:rofl::rofl:

我用嘅公仔明顯估到1個~:rofl:

1個讚

見公仔以為係霜霜

係冇米嘅洋洋:sweat_smile:

唔係呀~:rofl:

1個讚

唔係呀~我喺果邊唔出名㗎.:rofl::rofl:

我知唔係,佢d公仔我都想拎

問佢佢一定樂意比你用 :blush:佢好大方嘅

我? 妳認錯人呀.:smirk::smirk:

呀!仲未熟習呢邊,我攪錯左以為妳同我講…:rofl::rofl::rofl:唔好意思. :kissing_heart:

:poop:,令你誤會tim ,sorry
冇米洋洋

Welcome welcome :wave::clap:t2::kissing_heart:

我系度,費事一陣又有人話我用分身!:woman_shrugging:t2:

1個讚

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

我拎左你d公仔用呀~:rofl::rofl::rofl:

1個讚

你喎!當然矛問題啦!:ok_hand:t2::ok_hand:t2::kissing_heart::kissing_heart::heart::heart:

愛屎禮~:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Glove_gif

1個讚

唔好意思,可以用番bd的公仔嗎? :pray:
Sian整咗幾個新bd公仔。

可以呀!跟規舉。但我都淨係搵到呢d公仔咋。 :baby_girl01_smile: