尋晚喺度追post 追到好夜呀!好耐無試過有耐性係咁追。有一種回到我喺藍到黑果邊,初初入去嘅感覺。
有d 我仲估到佢係邊個。![]()
尋晚喺度追post 追到好夜呀!好耐無試過有耐性係咁追。有一種回到我喺藍到黑果邊,初初入去嘅感覺。
有d 我仲估到佢係邊個。![]()
我估到3個咋.![]()
![]()
我用嘅公仔明顯估到1個~![]()
見公仔以為係霜霜
你係咪好有米嗰個洋洋吖?
係冇米嘅洋洋![]()
見公仔以為係霜霜
唔係呀~![]()
係冇米嘅洋洋
唔係呀~我喺果邊唔出名㗎.![]()
![]()
sheepsheep:
見公仔以為係霜霜
唔係呀~我拎左霜霜個公仔用咋。
我知唔係,佢d公仔我都想拎
問佢佢一定樂意比你用
佢好大方嘅
你俾一封
我? 妳認錯人呀.![]()
![]()
呀!仲未熟習呢邊,我攪錯左以為妳同我講…![]()
![]()
唔好意思. ![]()
記得你之前show啲銀紙封利是,我叫你俾一封我
,令你誤會tim ,sorry
冇米洋洋
尋晚喺度追post 追到好夜呀!好耐無試過有耐性係咁追。有一種回到我喺藍到黑果邊,初初入去嘅感覺。
有d 我仲估到佢係邊個。
Welcome welcome ![]()
![]()
![]()
karkar:
Ms.heisenberg:我一個都未估到吖!
我用嘅公仔明顯估到1個~
見公仔以為係霜霜
我系度,費事一陣又有人話我用分身!![]()
Welcome welcome
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
我系度,費事一陣又有人話我用分身!
我拎左你d公仔用呀~![]()
![]()
![]()
Sian_Sian:
我系度,費事一陣又有人話我用分身!
我拎左你d公仔用呀~
你喎!當然矛問題啦!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
你喎!當然矛問題啦!
愛屎禮~![]()
![]()
![]()
![]()
Sian_Sian:
你喎!當然矛問題啦!
愛屎禮~

唔好意思,可以用番bd的公仔嗎? 
Sian整咗幾個新bd公仔。
可以呀!跟規舉。但我都淨係搵到呢d公仔咋。 