尋晚係咁追post

你留意吓,佢整咗幾個新bd公仔係有動感㗎。

:baby_girl10_heart: 呢個?

Who am I baby?

點可以咁霸道呀! Po 公仔有個人自由,唔可以迫人,唔准用乜,唔准用乜嫁,BD有無規矩話唔准?如果唔准,咁同 condom 有咩分别?。Gquiet_gif

2個讚

其實我都係咁諗…但我以為 bd 有規擧唔可以用其他公仔 .

我真係麻麻呢度d 公仔,所以我唔用公仔表達心情了. 希望我淨係用文字唔好有人誤會我意思.

矛傷肝,我整咗尐有動感嘅!Ghaha_gif

1個讚

哈哈~

我都覺得呢邊舒服好多,而家已經慣咗一拎手機就開BD睇

1個讚

我今日一得閒就上嚟睇吓嘢. 氣氛係好過個邊~

1個讚

最緊要舒服Ggood_gif

我終於換 0左 條片啦~ 做 0左 企鵝. 嘻~

換片?Gthink_gif

我有「請求」:pray::pray:嗰位jm唔好㗎!
都轉新場,唔好留戀亡國舊物。

唔好咁話人,E度大把 posts BK前Bk後啦!這只是你個人意向咋喎,何必將自己意向,强加於人呢?Gquiet_gif

咁我提出呢個請求,對方亦可以唔接受。:wave::wave:
我冇強加於他人身上。:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

算啦~sian. (¯︶¯) 我可以用返原始d 嘅公仔。懷舊。 (≧ω≦)/

1個讚

你這個「請求」,是否多此一舉呢?

問人可唔可以幫吓手,唔用亡國公仔,
唔用請求,唔通用要求咩?:face_with_hand_over_mouth:

其實講真,果個女仔公仔。 都唔係亡國公仔黎,我響果邊都差唔多10年,真係無見過亡國有呢個公仔。 呢個係霜霜整嘅公仔黎。亡國公仔邊有咁靚。…

1個讚

嚴格尼講果尐都「唔」系屬於亡國公仔,全部都系女仔尼,眼耳口,連衣服配飾都唔系!Igiveup