的動態公仔好靓! 霜霜真係好叻。
1個讚
多謝呀!
我堅鍾意霜霜呢套公仔,可愛到爆,真係好想用


1個讚
多謝呀!
點解尐人仲系咁盟塞?鐘意用乜就用乜囉!系咪?
我覺得自己對牛彈琴,講乜都徙氣!
只要你同意,我就會用,最多只係自己個post入面用,唔帶出來囉

1個讚
我以為版規唔用得其他公仔咋… 
咁你估到我嗎?
寫封受權書過你好無?
me2
有無貼士。 

都好喎,證明我有官方授權,使用期限一百年,你冇得告我


好熟。。。。 撲實劍 



1個讚
係, 呢邊jm好好人
同嗰邊完全兩回事
我又無買版權,如果有衰人偷咗,我都無乎嫁
,多謝你地愛護我,撐我就真。
1個讚
多謝霜霜


1個讚
叻叻
愛你一萬年,多麼浪漫啊

係呀
霜霜, 你好好呀
1個讚
你好