尋晚係咁追post

的動態公仔好靓! 霜霜真係好叻。:+1:

1個讚

多謝呀!Glove_gif

我堅鍾意霜霜呢套公仔,可愛到爆,真係好想用:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1個讚

多謝呀!Glove_gif
點解尐人仲系咁盟塞?鐘意用乜就用乜囉!系咪?nono
我覺得自己對牛彈琴,講乜都徙氣!Igiveup

只要你同意,我就會用,最多只係自己個post入面用,唔帶出來囉:rofl::rofl:

1個讚

我以為版規唔用得其他公仔咋… :expressionless:

咁你估到我嗎?

寫封受權書過你好無?Ghaha_gif

me2​:sweat_smile:

有無貼士。 :rofl::rofl:

都好喎,證明我有官方授權,使用期限一百年,你冇得告我:rofl::rofl::rofl:

好熟。。。。 撲實劍 :rofl::rofl::rofl::rofl:

1個讚

係, 呢邊jm好好人
同嗰邊完全兩回事

我又無買版權,如果有衰人偷咗,我都無乎嫁dont_know ,多謝你地愛護我,撐我就真。Glove_gif

1個讚

多謝霜霜:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1個讚

叻叻

愛你一萬年,多麼浪漫啊:heart_eyes::heart_eyes:

係呀

霜霜, 你好好呀:kissing_heart:

1個讚

你好Ghello_gif