你好
我點好啫?有人話我好衰嗰喎?

Hello, 我係樸寶劍…粉絲![]()
![]()
![]()
邊個話你,你出名好人喎!
我估唔到呀,而加個個一樣樣!
我變左企鵝。 
1個讚
邊個話你,你出名好人喎!
個舖消失咗 Lou 
咁咪鬼理佢啦!係會有人攪攪震嘅。
我變左企鵝。
E個記得,之前系尿片

系呀!入尼搞事嘛!
問心無愧就ok la
撲劍實真係好鬼熟,但我又唔記得起。。。。 
問心無愧就ok la
Agree 我光明正大,怕咩人地生安白造

以前我頭像係朴寶劍ga, 如果可以整返就好了
以前我頭像係樸寶劍ga, 如果可以整返就好了
點算呀?醒唔起,救命呀!
Yes ar, 公道自在人心
1個讚
無做過,怕佢地有牙呀!講都要有人信先得㗎!佢地都怪怪地嘅~
我都曾經水晶宮, 不過唔太起眼
我邊果邊都好少見到以前嘅一班舊人。 無癮…
無嫁,正系話我衰,成日鬧人,又幫我配顔色咁囉!查實我無乜料嫁咋!
1個讚
唔緊要, 嚟到呢到又一條好漢