尋晚係咁追post

你好Ghello_gif
我點好啫?有人話我好衰嗰喎?Gthink_gif Glol_gif

Hello, 我係樸寶劍…粉絲:joy::joy::joy:

邊個話你,你出名好人喎!:angry:

我估唔到呀,而加個個一樣樣!Gcrying_gif

我變左企鵝。 :rofl:

1個讚

個舖消失咗 Lou Gnothing_gif

咁咪鬼理佢啦!係會有人攪攪震嘅。

E個記得,之前系尿片Glol_gif Gmask_gif

系呀!入尼搞事嘛!

問心無愧就ok la

撲劍實真係好鬼熟,但我又唔記得起。。。。 :rofl:

Agree 我光明正大,怕咩人地生安白造Ggood_gif G2_gif

以前我頭像係朴寶劍ga, 如果可以整返就好了

點算呀?醒唔起,救命呀!Gcrying_gif

Yes ar, 公道自在人心

1個讚

無做過,怕佢地有牙呀!講都要有人信先得㗎!佢地都怪怪地嘅~

我都曾經水晶宮, 不過唔太起眼:sweat_smile:

我邊果邊都好少見到以前嘅一班舊人。 無癮…

無嫁,正系話我衰,成日鬧人,又幫我配顔色咁囉!查實我無乜料嫁咋!Glol_gif

1個讚

唔緊要, 嚟到呢到又一條好漢:sweat_smile: