第一輪抗疫基金果時?
真係7月尾派到手先講 
唔明點解要咁耐
疫情高峰果陣唔派
而家先派
藍絲咪好滿意 
連李嘉誠買口罩捐都快過佢。我2月中至尾已經收到病人組織寄黎屋企既口罩(10個),話係李嘉誠損既,質地仲好好,去醫院覆診用都ok。
佢地應該會話…額外派架咩? 一定要比你架咩…感恩囉
我仔前幾日同我傾開計,講起香港公務員曾經好優秀,效率同廉潔傲視亞洲,點解而家搞到咁,我仔細諗吓,其實香港公務員一向係好好嘅 executors,但從來冇 leadership,以前有識得管理嘅高官,落左命令,公務員會跟住好好咁做出來,而家叫佢哋自己管理,於是冇晒方向,完全唔知點做
呢個可能同香港嘅教育都有關係,一向就係叫細路背左佢啦,唔好問點解,乖嘅聽話嘅細路先得人鍾意,多鬼主意嘅從細就被標籤做曳,咁邊度培養得出領袖人才?個個出來就係聽話同識得背書,好似林鄭咁樣嘅第一,叫佢帶領香港,真係死得
應該係,我未報2019年稅所以遲
派得到市民手上,就剛剛步入冬季,
大家明年唔使買口罩。
所以777跟英國人做嘢就得,叫佢自己諗就死得
exactly
佢嘅好打得係執行方面,如果佢老闆比嘅指令清晰合理,佢會做得好好,但如果要佢自己揸主意就出事了,或者佢老闆要佢做 d 傷害香港嘅事,佢自己唔 filter,仍然用好打得嘅手法去執行,咁對香港嘅傷害比一個平庸 d 人就更大了
另外,他透露當局最快會於6月底開始接受合資格市民登記領取1萬元,預計7月中開始派發,8月底大部分申請人可收到款項。他表示有個人銀行的市民如透過電子方式申請,可較快收到款項,呼籲未有個人銀行戶口的市民,盡快開設在銀行開設個人帳戶。



咁又真係有好多低收入家庭需要嘅
簡單講,咪蠢。
幾十年仲講緊自己考第一,證明佢係唔會向前望
香港一向效率見稱,加拿大一向歎慢版。香港幾個月前一早宣佈派一萬,加拿大遲佢成個月宣佈,但人家宣佈,到申請到派錢,不到2星期巳自動過戶了,其他的津貼都係1-2星期網上填完便派錢,效率高超,不得不讚。而香港至今連申請方法都未出?還要等下個月?死得啦!
應該又去到年尾
依家香港政府D效率去晒擦鞋同奶共上面。
今次美加派錢嘅效率真係跌晒眼鏡,估唔到咁快,commercial 做嘢都冇咁快,政府反而咁掂,我估好多鬼佬真係冇隔夜糧,手停口停,政府唔救,真係會訓街
香港低下層都唔少呢d人架,8月wo…