如果那個人要等呢一萬蚊開飯,其實都要檢討下自己財務問題。
人人叫救命要口罩時,我地政府話 I can’t help 叫人唔好帶
到而家到到有口罩賣時,我地政府又死出黎一人一個可重用口罩
其實我已經習慣而且不再介意你慢半怕。。。但可唔可以唔好慢9萬幾拍呀
呢個都係,但正苦又話舒困,有d人真係困
班膠官啱啱瞓醒
香港一向以高效率自傲,我初搬去美國嘅時候真係好唔慣樣樣慢幾拍嘅節奏,但今次派錢嘅效率真係嚇親我,可能佢都知好多國民真係冇隔夜糧,等住筆錢開飯,反而香港今次咁失敗(其實上一次派 $4000 都搞左好耐)
如果那個人要等呢一萬蚊開飯,其實都要檢討下自己財務問題。
有d人的確學歷低,際遇差。。。手停口停。。。
佢地需要政府幫,但我地政府又慢動作
香港一向以高效率自傲,我初搬去美國嘅時候真係好唔慣樣樣慢幾拍嘅節奏,但今次派錢嘅效率真係嚇親我,可能佢都知好多國民真係冇隔夜糧,等住筆錢開飯,反而香港今次咁失敗(其實上一次派 $4000 都搞左好耐)
行政費仲隨時多過派果筆
我老公半個新加坡人,新加坡政府派錢半個月已經收到,
但係之前小朋友果$2500仲未收到
(但係有同學仔已經收到好耐)
失業人士,佢哋完全冇支援
佢地班人仲衰過行56K
上次派果4000真心火都黎
香港政府回歸後逐漸變成垃圾。
香港人自救吧, 不要對政府有任何期望。
派口罩咪又係利益輸送, 班廢柴要等政府俾$佢地養人嘛!
除左廢,都唔知仲可以點形容
真係唔知中武肺先定收到先! 難為基層人士,岩岩開始果時捱貴口罩,一個口罩用幾日
等呢個宇宙級垃圾特衰政府派口罩,等疫苗好過啦
你咁快收到支票
,我check IRS 話5/1寄票俾我,希望下星期有啦
我早報稅,唔知咁樣有冇關係呢?好似有人話會先派報左2019年稅嘅人,跟住再派其他,唔知係唔係呢?
Makeithappen:
而家話要全民派口罩, 你話係咪行緊56K
當香港晨咁早排口罩,甚至排通宵,政府做緊乜?
方唔係買made in china嘅口罩,又向中央獻媚
完全係利益輸送
除左廢,都唔知仲可以點形容
有!
超廢
超級廢
好廢
好X廢![]()
![]()
![]()
而家呢一萬, 係幾時講話派架?