等佢開飯就死左

如果那個人要等呢一萬蚊開飯,其實都要檢討下自己財務問題。

人人叫救命要口罩時,我地政府話 I can’t help 叫人唔好帶

到而家到到有口罩賣時,我地政府又死出黎一人一個可重用口罩

其實我已經習慣而且不再介意你慢半怕。。。但可唔可以唔好慢9萬幾拍呀

1個讚

呢個都係,但正苦又話舒困,有d人真係困

班膠官啱啱瞓醒

香港一向以高效率自傲,我初搬去美國嘅時候真係好唔慣樣樣慢幾拍嘅節奏,但今次派錢嘅效率真係嚇親我,可能佢都知好多國民真係冇隔夜糧,等住筆錢開飯,反而香港今次咁失敗(其實上一次派 $4000 都搞左好耐)

2個讚

有d人的確學歷低,際遇差。。。手停口停。。。
佢地需要政府幫,但我地政府又慢動作

1個讚

行政費仲隨時多過派果筆

我老公半個新加坡人,新加坡政府派錢半個月已經收到,
但係之前小朋友果$2500仲未收到:roll_eyes:
(但係有同學仔已經收到好耐)

失業人士,佢哋完全冇支援:rage:

佢地班人仲衰過行56K

上次派果4000真心火都黎

香港政府回歸後逐漸變成垃圾。

香港人自救吧, 不要對政府有任何期望。

派口罩咪又係利益輸送, 班廢柴要等政府俾$佢地養人嘛!

1個讚

除左廢,都唔知仲可以點形容

1個讚

真係唔知中武肺先定收到先! 難為基層人士,岩岩開始果時捱貴口罩,一個口罩用幾日:baby_boy02_angry:

1個讚

等呢個宇宙級垃圾特衰政府派口罩,等疫苗好過啦

你咁快收到支票:+1:,我check IRS 話5/1寄票俾我,希望下星期有啦

我早報稅,唔知咁樣有冇關係呢?好似有人話會先派報左2019年稅嘅人,跟住再派其他,唔知係唔係呢?

方唔係買made in china嘅口罩,又向中央獻媚

完全係利益輸送

有!
超廢
超級廢

好廢
好X廢:rofl::rofl::rofl:

2個讚

而家呢一萬, 係幾時講話派架?