陳茂波:派一萬元計劃下月底接受申請
唔會仲有人好滿意安排卦
陳茂波:派一萬元計劃下月底接受申請
唔會仲有人好滿意安排卦
美國遲過香港宣布派錢,我已經收到支票了,香港仲未開始申請,唉…
原本泛民提出嗰個派錢方案可以好快有得攞,但俾保皇黨否決咗
而家話要全民派口罩, 你話係咪行緊56K
當香港晨咁早排口罩,甚至排通宵,政府做緊乜?
最與民為敵就係佢哋,
困綁式咁,仲要等你哋堆垃圾諗埋d屎坑橋。
而家個個都夠貨啦,仲派乜鬼,哂錢
真係失業果班等佢開飯就一早餓死
window 3.0
黎緊話派口罩,而家先派遲唔遲d
派得嚟等下次流感
真係多_謝囉。
d貨咪又係佢哋堆垃圾嘅。
咪又係益自己人
仲話可以重用60次,好心啦⋯攪咁多野,一早派錢最實際
係,我宜家只想拎錢,佢個口罩我要唔要都得
我記得明明話5月可申報, 而家越攪越遲。
布口罩我都有啦, 而家周街都有得賣。 點重用先? 慳番啲, 俾埋果幾千我地好過, 睇怕行政費,開發費又唔知幾多。
我都係咁話,雖然我有反工
人地澳門派完一次又一次,我地都仲未開始申請
攪咁多野不如派多兩萬比我地仲好
我真係唔明我地d官發緊咩夢
可能派定下年用