等佢開飯就死左

都係架,美加人手停口停。不過呢個咪比高稅率好處,到用時好快。

美加政府係民選,美國今年仲有大選,唔安撫民心,仲想連任?發夢冇咁早
香港政府唔係民選,派錢比你係 mercy,派慢 d 又如何。呢個就係點解我哋要爭取真普選囉

香港人可能慣左靠自己,冇希望就冇失望
唔係話靠佢一萬蚊,只求佢地唔好攪到一鑊泡

我本來反對政府派錢架。但呢個政府廢成咁,佢比返D錢我好過放佢度。

1個讚

個D建制係成事不足! 敗事有餘!
:baby_girl08_think:

1個讚

我當然明白
加拿大好過美國,高稅率最後都大部份落返晒國民身上,美國仲有好大舊去左軍費度,咁當然你可以話佢做世界警察都係為自己國家攞好處,最終都係落返自己國民身上
香港表面稅率係低,但你仔細諗下政府 d 錢喺邊度來,就係從地價度來,所以佢一路要維持高地價政策,於是市民咪要捱貴樓 lor,去到最後都係一條數

搞咁耐,真係以為佢玩分身家。