同藍C筆戰左兩個post,覺得已經有D虛脫

佢哋講多兩句就已經自己會爆seed ,
根本我唔需要去到鬧嘅層次:roll_eyes:
佢哋就好嬲好嬲:rofl::rofl::rofl:

仲要話唔要面,但唔係打面係臉,一睇都知係新移民

呢個真,狂生仔,食綜緩,
長期一班C9喺快餐店傾計嘆冷氣:woman_shrugging:

1個讚

佢地用詞仲有”亂扣帽子,素質低,滾去找你美國的爹”:exploding_head::exploding_head: 天啊!真的很娘,佢哋認為自己係香港人,比人笑佢哋用詞好內地化,佢哋又會好嬲,乜唔係好擁護大陸:rofl::rofl:

3個讚

真心愛國就唔會死落黎香港,仲話我唔要臉,一睇都知你咩人啦

我頭先個對手勁多錯字,我叫佢唔好用D簡體轉繁體軟件,會穿崩,佢就即刻發難話自己係打廣東話,係香港人:joy::joy::joy:
咁即係佢堅係唔識字啦:rofl::rofl::rofl:
佢打埋D「滿腦子黃淦淦」,我心諗,乜嚟㗎?

佢地係收錢維穩,
做咩咁傻俾錢人賺

係咪五毛,佢哋好似每覆一次就有錢收

答好長果D應該唔係五毛嚟:thinking:
我見唔係五毛又走嚟引戰咪招呼下佢:sweat_smile:

你好似講過你個女得歲幾,BK班人堅無恥,攻擊咁細既小朋友 :baby_girl02_angry:

係呀,仲要話我講黎講去都係果d,所以個女有自閉

詞窮到要玩人身攻擊,根本同爛仔只用粗口鬧人無分別

佢地何嘗唔係講黎講去都係果d

佢地係網軍, 每覆一次0.5, 不過最近好似加左人工, 0.7定0.8

我覺得佢地好開心

:joy::joy::joy:

你岩,最唔份氣仲要用我地交稅錢黎養佢地班廢柴

佢地唔識字又會鬧人讀屎片,同時又會幫個仔去揾補習

1個讚

你都岩,不過把口毒到仲好意思話我把口毒

人地有網軍有糧出架