佢哋講多兩句就已經自己會爆seed ,
根本我唔需要去到鬧嘅層次
佢哋就好嬲好嬲


仲要話唔要面,但唔係打面係臉,一睇都知係新移民
呢個真,狂生仔,食綜緩,
長期一班C9喺快餐店傾計嘆冷氣
1個讚
佢地用詞仲有”亂扣帽子,素質低,滾去找你美國的爹”
天啊!真的很娘,佢哋認為自己係香港人,比人笑佢哋用詞好內地化,佢哋又會好嬲,乜唔係好擁護大陸

3個讚
真心愛國就唔會死落黎香港,仲話我唔要臉,一睇都知你咩人啦
我頭先個對手勁多錯字,我叫佢唔好用D簡體轉繁體軟件,會穿崩,佢就即刻發難話自己係打廣東話,係香港人


咁即係佢堅係唔識字啦


佢打埋D「滿腦子黃淦淦」,我心諗,乜嚟㗎?
佢地係收錢維穩,
做咩咁傻俾錢人賺
係咪五毛,佢哋好似每覆一次就有錢收
答好長果D應該唔係五毛嚟
我見唔係五毛又走嚟引戰咪招呼下佢
你好似講過你個女得歲幾,BK班人堅無恥,攻擊咁細既小朋友 
係呀,仲要話我講黎講去都係果d,所以個女有自閉
詞窮到要玩人身攻擊,根本同爛仔只用粗口鬧人無分別
佢地何嘗唔係講黎講去都係果d
佢地係網軍, 每覆一次0.5, 不過最近好似加左人工, 0.7定0.8
我覺得佢地好開心



你岩,最唔份氣仲要用我地交稅錢黎養佢地班廢柴
佢地唔識字又會鬧人讀屎片,同時又會幫個仔去揾補習
1個讚
你都岩,不過把口毒到仲好意思話我把口毒
人地有網軍有糧出架