同藍C筆戰左兩個post,覺得已經有D虛脫

樓主,唔好將你寶貴而有限嘅能量,浪費喺呢班心盲嘅人度。

保重。

1個讚

放心,放完個假唔玩了,知死 :baby_girl12_tehe:

1個讚

絕對係,我見有黃絲出post,真係好溫和,理性討論,講出因為兩邊睇同一事件角度不同,而end up立場不同,又無粗口無責怪人,點知第一個撲出來反駁的:large_blue_circle:屍就已經叫人「賤畜」(不過寫錯字,寫咗蓄:crazy_face:),叫人死返去「賤畜嗰邊」,即係我哋呢度,:rage:,成班好似癲狗咁,見人就咬

2個讚

我fd cap俾我睇

係唔係痴根,我幾時去完BB展賣野俾人

我都試過比條有J八婆屈我住公屋,响bk 賣嘢,我叫佢cap 圖有證據先好講,
跟本唔夠人講,就老屈,就算係都唔關鬧交事,都痴線,以為可以踩低人

我諗住同佢開火,我好嬲

明,嬲到爆,開囉!洗乜忍呢啲垃圾

1個讚

係唔係有事呀

痴線!關佢乜事,咁都講?!

鬧左⋯我已經好火

我鬧左,好爽

1個讚

而家話我心虛delete晒d相,真心有病

佢地根本智障

係⋯而家鬧完,好正

1個讚

佢地真心有妄想症

就咁睇都好中共手段喎,不斷人格謀殺:thinking:
目的就係要醜化黃C​:thinking:
呢D就真係似網軍喇

哈哈, 佢地係全職打手, 唔夠佢地玩嫁

唔只一兩個口賤, 而係睇得出佢地係集團式去抺黑.
所以得閒咪同佢地玩下好啦, 唔好上心.

1個讚

該主題在最後一個回覆創建後30天后自動關閉。不再允許新的回覆。