樓主,唔好將你寶貴而有限嘅能量,浪費喺呢班心盲嘅人度。
保重。
樓主,唔好將你寶貴而有限嘅能量,浪費喺呢班心盲嘅人度。
保重。
放心,放完個假唔玩了,知死 
絕對係,我見有黃絲出post,真係好溫和,理性討論,講出因為兩邊睇同一事件角度不同,而end up立場不同,又無粗口無責怪人,點知第一個撲出來反駁的
屍就已經叫人「賤畜」(不過寫錯字,寫咗蓄
),叫人死返去「賤畜嗰邊」,即係我哋呢度,
,成班好似癲狗咁,見人就咬
係唔係痴根,我幾時去完BB展賣野俾人
我都試過比條有J八婆屈我住公屋,响bk 賣嘢,我叫佢cap 圖有證據先好講,
跟本唔夠人講,就老屈,就算係都唔關鬧交事,都痴線,以為可以踩低人
我諗住同佢開火,我好嬲
明,嬲到爆,開囉!洗乜忍呢啲垃圾
痴線!關佢乜事,咁都講?!
鬧左⋯我已經好火
我鬧左,好爽
而家話我心虛delete晒d相,真心有病
佢地根本智障
係⋯而家鬧完,好正
就咁睇都好中共手段喎,不斷人格謀殺
目的就係要醜化黃C
呢D就真係似網軍喇
哈哈, 佢地係全職打手, 唔夠佢地玩嫁
唔只一兩個口賤, 而係睇得出佢地係集團式去抺黑.
所以得閒咪同佢地玩下好啦, 唔好上心.
該主題在最後一個回覆創建後30天后自動關閉。不再允許新的回覆。