同藍C筆戰左兩個post,覺得已經有D虛脫

fb 諗住玩下膠,班人真係追住覆㗎喎:unamused:
又無邏輯又多錯字,
我真係要棄權 :baby_girl06_shock:

2個讚

同瘋人瘋言瘋語,你冇失心瘋我都佩服。

4個讚

FB果班冇BK果班咁癲,BK果班係追住黎咬

3個讚

唔玩了,唔夠佢哋玩 :baby_girl08_think:

點解班藍C咁固執:woman_shrugging:

冇得救,我係BK俾班百佳圍左N次,今日仲話我女有自閉傾向,點解咁講野版主都可以睇唔到

我試過同佢地玩足兩日,不停問完又問問完又問同一條問題,我最後叫番佢早兩日同我玩開個囚犯出黎,唔係我唔再覆佢。之後佢就無再應過我喇。

我反而玩到佢地唔夠我講,一係block左我:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2個讚

你哋都儍豬嚟!乜你唔知D精神病嘅人一日到黑自言自語喺咁閙人,佢哋點會覺得攰?點會覺得悶?:smirk:

4個讚

Facebook 果d玩玩下會收口,亡國果班,根本痴線

1個讚

其實我唔會再同藍絲講道理,最好用番佢哋講過嘅嘢套用番佢哋身上。例如圖片

6個讚

係⋯因為講咩都冇用,一係同你講經

休養一日,過去 BK 玩嘛,包你祖宗十八代,死左都俾佢地鬧翻生,底褲扯開兩邊,鏟上天花再車埋牆。

2個讚

佢哋太野蠻又唔講理,喜愛打橫嚟,面皮又厚:confounded:

3個讚

你回應佢哋,即係比機會佢哋賺多五毛,點解要益佢哋啫:joy:

對住班0.5, 浪費生命!

2個讚

我真係嬲到堅著,我睇佢地仲講咩,大不了聽日同佢地開完火俾人封Acc,咁樣都死唔到,咁我就delete個apps

我無上過BK 呀:joy::joy::joy:

但仲好意思問我咩叫打橫黎

Jm, 你即刻同我delete咗個apps ! 唔該!
大家唔想見到你咁激氣。:blush:

2個讚