唔係㗎,我揀D真心嘅先覆㗎⋯⋯
諗住一兩個comment 就收皮,點知佢真係追住嚟覆 
我已經冇再入去睇啦,準備delete apps
做乜同d冇邏輯人糾纏啫,唔好為d咁既人降低自己水平同格調。
冇啦⋯我睇佢地幾時有報應,我最想睇
唔係準備,係即delete ! Please!
唔好放太多負能量,乖乖地
冇用ga,班友係會唔知係邊走出黎,之後圍攻你
所以藍C真係一堆好恐怖嘅生物 
做佢哋仔女應該好慘
係⋯
我終於領教佢地有幾癲
反而多數我facebook戰嬴D藍屍
不過唔知大家去邊到戰多
我join一個fb group好多五毛,佢哋成日send fake news,指正佢又會發曬癲,佢哋乜都盲撐,例如撐斬人用高尚情操係岩,教返佢哋呢個成語唔係咁用,佢哋真係乜都唔識,唔夠人講就反話返我好笑同無聊,曱甴,出個post都要咁認真,仲不停用內地用語。
大家level唔同,真係好難傾,佢哋打字有錢收,美國傳肺炎過中國都信,仲邊有得救
我喺以前公屋fb group開片多,我交還公屋後都無退到group,原意係想懷念下嗰到人同事。
嗰到連管理員都係籃,我久唔久睇唔過眼就留言,但佢哋真係香港口語化都未睇得明,成日理解唔到我講乜,就話我無學識,叫我讀多幾年書
再駁唔到就會叫我有病就食藥
來來去去辯駁都係無內容,萬能key
佢地個腦廢左
點解同BK差唔多
已delete,睇得多真心心情都唔好
點嬴到㗎
佢哋會spin去呢二度㗎喎


我好懷疑可能同亡國係同一班人
只係用不同身份出現喺我地面前
嗰個group我都打算退,原來想好言相向不要分享啲無關屋邨的資訊,但成班都點唔化
無謂激心
依家d 公屋新戶都係大劣人,點會知你講乜
fb 諗住玩下膠,班人真係追住覆㗎喎
又無邏輯又多錯字,
我真係要棄權
佢地只會亂鬧一通,其實你講咩,佢地根本唔會理,算把啦!鬧唔醒的,仲激親自己。
依家d 公屋新戶都係大劣人,點會知你講乜
真係80%都係大劣人,唔返工生一堆仔女,仲要佢哋通常自己無乜點讀書就鬧人唔讀書先好笑,所以對住佢哋,我幸好自己搬得快![]()