食餐飯睇顏色

因為爛屍無著數仲要自己比錢嘥時間既嘢係唔會做…

咪law ! 藍絲咪吃藍店,有咩問題

好名:clap: 好名:clap: 呢世要比女人騎住!:joy::joy:

又話有500萬藍c,咁應該間間藍店條隊排到吾見尾啦⋯⋯做乜鬼間間都拍烏蠅嘅?

2個讚

好陰功,上面乾急但又冇我哋符喎

黑心系都有時有d要排,不過我又唔會刻意理,畢竟食嘢各有自由

我只去黃店

圖片

1個讚

人地是指強國人? WALMART? COSTCO, 你說大陸的WALMART? COSTCO, 呢度香港? 你是大陸人爬牆過來, 回去微博, 百度, 斗音…
強國人喜拿APPLE手機罵美國! 大陸人最狗!

現在中共低制2/3線偽人, 楊明可以上大6吃米田共.

只可以講每個人都有選擇既權利,我喜歡食乜去邊間食有自由!

係囉…出黎消費就係振興經濟有咩問題?

2個讚

大陸自己一向用開既‘ 抵制某國既貨,不鼓勵國人到某國消費,不鼓勵留學生到某國留學 ‘ 呢d經濟招數來逼迫其他國家奶共,香港人宜家只不過係以其人之道還治其人之身,大陸就喺度發晒矛話呢啲係將政治帶入經濟,挑

係又點啊 :baby_boy04_laugh:

2個讚

佢地係咁架wo

都低能既。食乜都要佢管,要佢批准?
惡到咁

1個讚

正一雙重標準!我食嘢係揀顏色㗎,但不至於離晒譜掛?

對家見過一個post係講李佳芯上TVB唱歌,揀咗葉德嫻嘅一首歌嚟唱,眾所周知葉德嫻都幾黃下,於是對家班女人鬧到Ali狗血淋頭,話佢好揀黃人嘅歌唱,仲話人死不足惜,唱首歌啫,使唔使死呀?邊個離晒譜啊?

1個讚

睇顏色已經成為習慣

我選擇幫襯黃店係我的權利與自由,正如藍絲都一樣可以幫襯藍店姐,唔通我又登報話藍絲離晒譜咩!

自由市場,理得我去邊間?
不如由中共收購藍店,實行共産制,食物用品全部配給人民!

話唔埋,遲些呀公、文x報就會批鬥埋我地BD呢邊,話BD 遲早執