因為爛屍無著數仲要自己比錢嘥時間既嘢係唔會做…
咪law ! 藍絲咪吃藍店,有咩問題
專心做莊楊明啦
好名
好名
呢世要比女人騎住!![]()
![]()
又話有500萬藍c,咁應該間間藍店條隊排到吾見尾啦⋯⋯做乜鬼間間都拍烏蠅嘅?
好陰功,上面乾急但又冇我哋符喎
又話有500萬藍c,咁應該間間藍店條隊排到吾見尾啦⋯⋯做乜鬼間間都拍烏蠅嘅?
黑心系都有時有d要排,不過我又唔會刻意理,畢竟食嘢各有自由
我只去黃店

人地是指強國人? WALMART? COSTCO, 你說大陸的WALMART? COSTCO, 呢度香港? 你是大陸人爬牆過來, 回去微博, 百度, 斗音…
強國人喜拿APPLE手機罵美國! 大陸人最狗!
現在中共低制2/3線偽人, 楊明可以上大6吃米田共.
食野啫,咁樣咪仲封閉過共產黨,人地都接受到Apple丶Walmart丶Costco啦
只可以講每個人都有選擇既權利,我喜歡食乜去邊間食有自由!
係囉…出黎消費就係振興經濟有咩問題?
大陸自己一向用開既‘ 抵制某國既貨,不鼓勵國人到某國消費,不鼓勵留學生到某國留學 ‘ 呢d經濟招數來逼迫其他國家奶共,香港人宜家只不過係以其人之道還治其人之身,大陸就喺度發晒矛話呢啲係將政治帶入經濟,挑
係又點啊 
佢地係咁架wo
證明黃色經濟圈壯大了,
多謝認證
都低能既。食乜都要佢管,要佢批准?
惡到咁
正一雙重標準!我食嘢係揀顏色㗎,但不至於離晒譜掛?
對家見過一個post係講李佳芯上TVB唱歌,揀咗葉德嫻嘅一首歌嚟唱,眾所周知葉德嫻都幾黃下,於是對家班女人鬧到Ali狗血淋頭,話佢好揀黃人嘅歌唱,仲話人死不足惜,唱首歌啫,使唔使死呀?邊個離晒譜啊?
睇顏色已經成為習慣
我選擇幫襯黃店係我的權利與自由,正如藍絲都一樣可以幫襯藍店姐,唔通我又登報話藍絲離晒譜咩!
自由市場,理得我去邊間?
不如由中共收購藍店,實行共産制,食物用品全部配給人民!
話唔埋,遲些呀公、文x報就會批鬥埋我地BD呢邊,話BD 遲早執
