食餐飯睇顏色

係囉,佢地咁多大集團唔做嘢?!

唔知你哋睇過未?
我覺得好好笑
佢哋扮藍屍,去問D鋪頭貼撐警文宣
全部口𥚃説好支持,身體卻很誠實唔俾貼:rofl::rofl::rofl:

4個讚

有睇…佢地根本唔係撐藍
只係唔想攪到生意者…
係得莊楊明咁醒…

1個讚

嘩!頭版免費廣告噃!

1個讚

係要分顏色 吹咩!

香港人鍾意點洗錢關佢地中共咩事:rofl:啲中國人之前都成日去香港搶奶粉搶hpv針啦,中共又唔鬧佢地唔支持中國,唔用中國貨?

Anna Lappe曾說過:「我們每一次的消費,都在為我們想要的世界投下一票。」同理,同理念嘅,我地咪支持囉,唔同嘅,咪當佢冇到囉~唔通去支持啲出賣香港人未來嘅黑心鋪頭咩~呢啲鋪頭留返俾藍絲撐啦,佢地有五百萬人架嘛

4個讚

楊明應該奶到上大6發展,不過冇用,上面影視圈經濟都唔掂,鬼識你

專心做莊楊明啦

豬邏輯排隊等執,真係佢先諗到,驚連啲有少少邏輯嘅藍屍都唔睇你紅媒。冇人排嗰啲藍店咪應該要開分店

1個讚

對家開始恐懼了

我真係唔明,又話自己係沉默的大多數?你哋咪去支持返藍店藍囉!你哋話二百萬人上街,即係有五百萬藍絲啦,咁怕咩啫

美心吉野家好多位架,唔好又屈暴徒搞事,次次行過都覺得美心吉野家好舒服好清靜架喎

佢哋一係就食懵佢!一係就冇錢消費!
叫佢哋有骨氣d自己人撐自己人,可能平時佢哋慣咗R著數,又唔捨得洗!係咁上下!:relieved:

共產黨堅厚面皮, 明明係佢地用人民幣去打壓不同政見先.
點解亞澤hocc傘後無人敢揾佢地拍戲?
係你地打壓香港人先架, 我衣家買厠紙都睇顏色吖, 吹咩!

4個讚

講得岩,先睇產地,再睇顏色,就係唔買MIC唔買藍紅貨,吹咩!

2個讚

個個出嚟消費可以點攬炒法? :baby_girl11_sleep:

2個讚
2個讚

:joy::joy::joy::joy:
多謝黨認證

無錢收唔去囉:joy::joy:

1個讚

睇過呀
好正

連我去邊間餐廳食飯都要管 ?!