So?~~~
唔抵得
唔認輸
唔知醜
唔要面
3個讚
有人很葡萄
1個讚
只可以講, 我尋晚去咗大圍一轉, 所有黃店都坐爆晒,仲有人排緊隊, 最後我都等咗一個鐘先係黃店有野食, 不過我唔介意, 所以大家都要加油, 唔好51先幫襯, 平時都要繼續幫襯
8個讚
食野啫,咁樣咪仲封閉過共產黨,人地都接受到Apple丶Walmart丶Costco啦
咪係囉咁有本事咪自己湊番啲藍店
1個讚
佢地組團食美心咪失敗左囉
1個讚
係?有組過團??真係唔知!
有架,不過大家努力惡攪。唔知話用個乜嘢hashtag…最後都冇人玩
2個讚
啲小學雞格出晒黎 
「批評你地班友發動美食小圈子!
有乜理由野食唔好食就唔食! 呢啲係味道綁架! 你叫啲唔好食既食肆點生存! 自私!」
1個讚
其實好懷疑大部份『藍人』唔係住喺香港。
因為藍絲邏輯 「你既人工都唔係屬於你既!」![]()
1個讚
藍店一樣有難食架…
我係見到有pepe加分又得
1個讚
是但,佢地先活響黃圈之下
又唔識壯大自己圈子,d舖寧願偽黃都唔偽藍就知
我點使錢關你鬼事呀
1個讚
我宜家事無大小都睇顏色
$我要用,點解唔用係同路人身上先?
宜家黃圈係我生活常態
1個讚
佢哋咪整個藍色經濟圈囉,睇吓有冇人幫襯?
陽具明![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
消費者比錢消費,揀自己like嘅幫襯有咩問題?
啲人夠話唔坐國泰啦!免費都唔坐!
其實好on居, 重咩要出聲? 越鬧咪越多人幫襯。 食咩又要限制? 不如返返去以前派飯票啦。
自己又唔攪藍色經濟圈, 大媽報 咪日日用一版宣傳囉, 反正佢地周圍派啦。