食餐飯睇顏色

So?~~~

唔抵得
唔認輸
唔知醜
唔要面

3個讚

有人很葡萄:grapes:

1個讚

只可以講, 我尋晚去咗大圍一轉, 所有黃店都坐爆晒,仲有人排緊隊, 最後我都等咗一個鐘先係黃店有野食, 不過我唔介意, 所以大家都要加油, 唔好51先幫襯, 平時都要繼續幫襯

8個讚

食野啫,咁樣咪仲封閉過共產黨,人地都接受到Apple丶Walmart丶Costco啦

咪係囉咁有本事咪自己湊番啲藍店

1個讚

佢地組團食美心咪失敗左囉

1個讚

係?有組過團??真係唔知!

有架,不過大家努力惡攪。唔知話用個乜嘢hashtag…最後都冇人玩

2個讚

啲小學雞格出晒黎 :joy:

「批評你地班友發動美食小圈子!
有乜理由野食唔好食就唔食! 呢啲係味道綁架! 你叫啲唔好食既食肆點生存! 自私!」

1個讚

其實好懷疑大部份『藍人』唔係住喺香港。

因為藍絲邏輯 「你既人工都唔係屬於你既!」:rofl:

1個讚

藍店一樣有難食架…
我係見到有pepe加分又得

1個讚

是但,佢地先活響黃圈之下
又唔識壯大自己圈子,d舖寧願偽黃都唔偽藍就知

我點使錢關你鬼事呀

1個讚

我宜家事無大小都睇顏色
$我要用,點解唔用係同路人身上先?
宜家黃圈係我生活常態

1個讚

佢哋咪整個藍色經濟圈囉,睇吓有冇人幫襯?

陽具明:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

消費者比錢消費,揀自己like嘅幫襯有咩問題?

啲人夠話唔坐國泰啦!免費都唔坐!

其實好on居, 重咩要出聲? 越鬧咪越多人幫襯。 食咩又要限制? 不如返返去以前派飯票啦。
自己又唔攪藍色經濟圈, 大媽報 咪日日用一版宣傳囉, 反正佢地周圍派啦。