
其實我睇顏色又好、睇價錢又好、睇d樓面靚唔靚仔都好,關人咩事?

其實我睇顏色又好、睇價錢又好、睇d樓面靚唔靚仔都好,關人咩事?
係啊,我就係鍾意睇顏色食嘢,佢有本事管埋我疴啲屎唔夠愛國囉
佢愛國就疴紅屎,即係血屎
咪係,我幫襯邊間關佢咩事?
我依家都喺yellow restaurant 門口等緊入座食tea, so?
我呢兩日排隊排到腳軟,係咪拉我啫?
其實我想問點解呢份報紙又唔叫
爛屍幫襯藍店?
成日話沉默大多數,咁叫佢地出
黎幫手幫手咪得囉,叫建制派牽
頭都得架…

證明黃色經濟圈壯大了,
多謝認證


因為強國鐘意管埋人民思想
老鼠芬好落力飲湯㗎喇,可惜好多藍絲唔係住嗰頭![]()
我上次經過陽具明果間湯店,晚市一個人都冇,我行去天后yellow openrice 介紹果間閨家排哂隊
佢地都可以撐藍店架,只要支持香港零售飲食,支持留港消費,都應該支持呀。
妖,佢中國夠係啦,拍電視劇之嘛,點解要迫人變紅色?
藍絲人係咁,唔抵得
佢地啲動員力好勁架,仲咩無晒聲氣既…
我用自己啲錢去邊度食都要管?傻咗!
妖,佢中國夠係啦,拍電視劇之嘛,點解要迫人變紅色?
其實紅色經濟圈玩死咗個娛樂圈好多年啦!
睇下班奶共扯旗手奶到連人格都無埋![]()
我鍾意幫襯邊到就邊到,唔到佢地理
錢係我既~用係邊關佢地屁事~
大公報d人鐘意拉隊食美心都唔關我事
老鼠芬好落力飲湯㗎喇,可惜好多藍絲唔係住嗰頭
藍絲:無優惠卷唔去啦~~
咁巴閉,叫班大媽幫襯囉
藍絲:無優惠卷唔去啦~~
藍絲:國家打貿易戰,我出錢食咗都分分鐘冇得claim…