中聯辦連人想食乜都要受規管,噤叻吊消黃店牌照囉, 你哋有咩做唔出! 九月去投票,踢走建制派,做真正的攬炒。

SwearDay
全宇宙最沒有資格批評「黃色經濟圈」的,就是中聯辦! 中聯辦說「黃色經濟圈」是“人為製造社會撕裂”、“是政治綁架經濟的政治攬炒”。 這話究竟要有多無恥才能說得出口 要知道比起5G技術,共產黨玩這種政治經濟圈已經玩到領先世界100年。 別人玩經濟圈,是市民看你不順眼,然後不買你的東西。 共產黨玩經濟圈,是國家看你不順眼,然後不給你賣東西。...
中聯辦連人想食乜都要受規管,噤叻吊消黃店牌照囉, 你哋有咩做唔出! 九月去投票,踢走建制派,做真正的攬炒。
仲有元氣, 都有人排隊啦!
藍人根本係散沙, 無著數唔會一齊嘛, 只係口講愛國啫, 成日都抄人地d橋, 都唔敢反擊話建立藍色經濟圈啦
香港係商業社會
人民點選擇食咩係佢自由
又唔見CCtvb冷藏黃色藝人 你班人又唔出黎講 紅藍經濟圈有問題?
好無聊 無聊到好似小朋友發脾氣咁
根本佢地一路都攪緊紅經濟圈,課本印刷、政府工程等等,唔係全部俾晒自己人做咩,睇顏色呢家野佢地認第二無人敢認第一
其實我地係冇唔接受藍店,只係我真係比較支持黃色經濟圈,亦比較唔想返大灣區內地消費。我好支持其他人幫襯藍店架,只要是自己意願就可以。
就好似好多內地人,點都要來幫香港買野一樣。每個人都有佢地既自由。
既然係香港,遊行又話唔得,警暴又處理唔到。
我地呢dC9,絕對唔係恐怖份子、又唔支持港獨、又唔係想濫炒。生活上,支持返香港人、香港鋪,連呢d少少的自由,中共都想要剝奪去嗎?
今朝聽到中聯辦既說話,真是覺得好過份。
支持黃店,都可以被扣帽子話濫炒、港獨。
美國和台灣就疫情有通電話,又話美國支持台獨。
其實中共,是否「被害妄想症」得好緊要?
佢地個紅色經濟圈先勁,政府全部外判都比哂中資,黃底藝人全部冇得留係娛樂圈,你睇李佳芯同梁嘉琪,商台不斷比人壓迫,紀律部隊入面比人發現你係黃死梗,國泰炒左一班支持香港嘅機師空姐空少,仲有好多好多不能盡錄,咁我哋食飯支持下啲黃店有點解變成罪大惡極呢?
黃色經濟做啱左嘢,正中要害。中聯辦除左發下癲,奈何仲可以做咩?
揾人去量枱面

全宇宙最沒有資格批評「黃色經濟圈」的,就是中聯辦! 中聯辦說「黃色經濟圈」是“人為製造社會撕裂”、“是政治綁架經濟的政治攬炒”。 這話究竟要有多無恥才能說得出口 要知道比起5G技術,共產黨玩這種政治經濟圈已經玩到領先世界100年。 別人玩經濟圈,是市民看你不順眼,然後不買你的東西。 共產黨玩經濟圈,是國家看你不順眼,然後不給你賣東西。...
食飯睇顏色,好過睇面色
從衞生角度諗,去黃店風險低好多,帶住良心做生意唔會亂咁來。
對住中聯辦既發言,真係打晒黑人問號


黃:有正常價值觀
藍:歪理連篇,黑講到白,變態價值觀
食落肚d野最緊要安心,我搵正常餐廳食飯係人之常情。
我上次經過陽具明果間湯店,晚市一個人都冇,我行去天后yellow openrice 介紹果間閨家排哂隊
可以入去「哇!冇人嘅?」閃~
對住中聯辦既發言,真係打晒黑人問號
大公報直情幫埋對家賣廣告, 黃店現人龍
多謝呢d咁醒既報紙囉。
其實,我地又唔係煽動仇恨,只是支持香港零售及消費,唔知佢嬲咩。
好過好多C9,只係識吃裡扒外,返大灣區飲飲食食。呢d C9既行為就真係對對香港零售及飲食打擊好大。
希望大公報明察秋毫,唔好被自己既仇恨心所蒙蔽。
我食生果都睇顏色
買雀糧都睇顏色,吹吖!