你地儲左幾多口罩?

180/盒差不多啦,其實我地唔係去高危地方,唔使用最高規格,有時撞岩見到有3m布口罩買,我買左一個,落街短時間就會戴佢,或者買可加濾心布口罩,夾兩張廚房紙都平有平用。:kissing_closed_eyes:

5位數字,
當然要嚴密監控 :baby_boy07_surprise:

between 全部日本制?
其實俾左錢,
買左個時GEI 安心,
又無話抵唔抵

我覺得返學SIZE 可能預鬆D,
大人我唔太講究

1個讚

唔係日本,係美國的,
其實我都冇後悔既,錢財身外物啫:grin:

1個讚

宜家8盒,4人家庭,仔小童有200個左右

大概有
300個大人口罩(兩個大人share)
250個小朋友口罩(兩個小朋友share)

今日執左次 仲有8盒大人 4個人share 30個bb口罩 個時買下買下 到貨就發現有好多 :baby_girl07_surprise:

好多個bra, 驟眼望:joy:

3個讚

我抗疫都無理黃藍,不過藍既你送佢就掉,我覺得好浪費 :baby_girl06_shock:

1個讚

我台灣朋友幫我訂㗎,
大概160台幣一份43×50cm。

係囉,口罩啫,唔想要咪唔好拎,佢似有精神病多啲:speak_no_evil:

1個讚

大人平均150個(多人家庭所以以平均計數)
兩個小朋友600個,因為擔心返學會用好多,所以之前托朋友們見到、合理價就入手先。

家有4人
大約一人一盒
我唔會囤太多, 用到咁上下才買

咁浪費
唔要都可以捐俾有需要嘅人嘛

喺fb啲代購,佢地台灣方一直禁止出口拖字闕
我早兩日申請左退款,要4個星期:unamused:好彩銀碼唔算好大

我都係用布咋. 我驚買嗰啲制造過程唔衛生

3D呀嘛!:rofl::rofl::rofl::rofl:

笑左

5盒50個,仲有1X包,5~7個既.
2個大人用
但我有D只係防BFE架咋

我得返一盒50個:scream: