今日執屋點下數,我三口約600個,即12盒,人均200個,夠用到年尾 
買左近2k 
今日執屋點下數,我三口約600個,即12盒,人均200個,夠用到年尾 
買左近2k 
我平均每人100,夠用三個多月,希望遲啲有機會買到平返啲嘅口罩
你地唔會夠我買得貴,唔好問幾錢
我每人有200個,重有D期貨,5知收5收到
小朋友有3盒,大人又係三盒,二個人用,仲要補給比長老
我小朋友得一盒,不過阿女唔出街,都冇所謂
大人有好多好多,小朋友無
後悔唔投口罩廠
兩個細路一人200個,
4個大人share 300個
不過仲有幾盒期貨港罩無計
大人 550個,三個大人share
小朋友用不同size ,每人有接近四盒,佢哋好夠,佢哋都唔去街。
係二月,三月時買得最瘋狂,如果大人用到得返一盒就會去買,依家好易買到,我不太追求三防口罩。
即係幾錢? ![]()
X2
(明明叫我地唔好問幾錢
)
x3
正如嗰啲寫住delete既post都要㩒入去睇吓,人就係咁![]()
x3
正如嗰啲寫住delete既post都要㩒入去睇吓,人就係咁
x4
好想知道答案先死去訓
好想知道答案先死去訓
x5 ![]()
你哋咁㗎,了起我傷心事
買左十盒,5位數字




事後俾人丙到亜媽唔認得,仲有後果,之後買乜嘢都俾人審犯咁問。
toto8:
x3
正如嗰啲寫住delete既post都要㩒入去睇吓,人就係咁x4
好想知道答案先死去訓
我估你實瞓唔著![]()
其實我覺得自己造布口罩,舒服好多(當然要加芯啦!),出面買果尐,真系好唔舒服。
好犀利啊
。
雖然我有一年嘅用量,
但係我都車緊布口罩,
仲買定kf94嘅濾芯慢慢用。
![]()
好犀利啊
。
雖然我有一年嘅用量,
但係我都車緊布口罩,
仲買定kf94嘅濾芯慢慢用。
過獎啦,出面買果尐,我載咗會敏感,又好唔舒服,面上會出粒粒,我自己造尼尐,裡布我用全綿布,又舒服又唔會起粒粒!
我平均每人100,夠用三個多月,希望遲啲有機會買到平返啲嘅口罩
X2