你地儲左幾多口罩?

今日執屋點下數,我三口約600個,即12盒,人均200個,夠用到年尾 :baby_girl11_sleep:

買左近2k :baby_girl03_cry:

2個讚

我平均每人100,夠用三個多月,希望遲啲有機會買到平返啲嘅口罩:sweat_smile:

你地唔會夠我買得貴,唔好問幾錢:disappointed:

1個讚

我每人有200個,重有D期貨,5知收5收到

小朋友有3盒,大人又係三盒,二個人用,仲要補給比長老

我小朋友得一盒,不過阿女唔出街,都冇所謂

大人有好多好多,小朋友無
後悔唔投口罩廠

兩個細路一人200個,
4個大人share 300個

不過仲有幾盒期貨港罩無計

大人 550個,三個大人share
小朋友用不同size ,每人有接近四盒,佢哋好夠,佢哋都唔去街。

係二月,三月時買得最瘋狂,如果大人用到得返一盒就會去買,依家好易買到,我不太追求三防口罩。

即係幾錢? :baby_boy07_surprise:

1個讚

X2

(明明叫我地唔好問幾錢:laughing:)

1個讚

x3
正如嗰啲寫住delete既post都要㩒入去睇吓,人就係咁:sweat_smile:

1個讚

x4

好想知道答案先死去訓image

2個讚

其實我覺得自己造布口罩,舒服好多(當然要加芯啦!),出面買果尐,真系好唔舒服。

20200326_124045

6個讚

x5 :rofl:

你哋咁㗎,了起我傷心事:joy:
買左十盒,5位數字:skull::skull::skull::skull::skull:
事後俾人丙到亜媽唔認得,仲有後果,之後買乜嘢都俾人審犯咁問。

3個讚

我估你實瞓唔著:joy:

好犀利啊:+1:t3:
雖然我有一年嘅用量,
但係我都車緊布口罩,
仲買定kf94嘅濾芯慢慢用。
:grin:

1個讚

過獎啦,出面買果尐,我載咗會敏感,又好唔舒服,面上會出粒粒,我自己造尼尐,裡布我用全綿布,又舒服又唔會起粒粒!Ggood_gif

1個讚

X2