你地好勁,點解可以買到咁多嘅?
我得兩盒,如果撲到,又要比啲娘家又要預夫家,前兩星期喺藥房買到盒又係薄到紙巾咁,完全唔放心
大牌期貨搶唔到,搶到間本土x罩,等極都未有,比我老爺罵我比人呃
你地好勁,點解可以買到咁多嘅?
我得兩盒,如果撲到,又要比啲娘家又要預夫家,前兩星期喺藥房買到盒又係薄到紙巾咁,完全唔放心
大牌期貨搶唔到,搶到間本土x罩,等極都未有,比我老爺罵我比人呃
你哋除咗上網仲會去邊度買 口罩? 去藥房有好多口罩有平有貴但係唔識分真假
我去平時去開果間藥房,不過薄過紙巾,唯有加埋張tempo 用
請教下kf 94濾芯喺邊度買?
太薄又唔得喎…
大人每人4盒
大仔有4盒左右(不過12.5cm太細,12.5cm又太大)
細仔得30個左右(不過好少出街,勉強夠用)
大人同小朋友各有三盒,仲有幾個k94,夠用三個月,我買唔到口罩,好彩朋友平讓咗兩盒墨西哥口罩俾我
好彩朋友識人做口罩,唔駛買貴貨,無咩積貨,有3盒
一家夠用大半年了,但如果見到平靚正小童口罩會繼續買,始終開學要預一日2-3個
![]()
![]()
![]()
我全家D口罩放哂入大行李喼度…


大約300個左右,希望疫情快啲完
大人四盒小朋友得一盒好彩佢都唔出街,不過大人仲要畀工人姐姐同長老用,仲有幾盒期貨下個月先有得拎 
1月買了6盒口罩,$300。
屋企本身有一盒存貨,另有一盒日本口罩是友人送贈。
現時仲有5盒淨。
估計可用至9月,所以暑假前要留意口罩,想買本地口罩。
勁呀,一個要整幾耐?
咁貴?一盒幾錢?
屋企現有6盒,仲有10盒期貨,4人用
我有2盒係dr mask,人稱:假口罩,我剪開過又見正常3層,有靜電,無穿,我落街粗用就算。
2盒係醫療公司買,頂,原來只有bfe,見厚厚地搭短程車用。
成日去醫院覆診本身有2盒儲備,有d係病人組織送,有d排一田買。
期貨就無買過。
咦,點樣可以引文回覆 
我排左sosomask小童都無買呀,學校無幫手買?