你地儲左幾多口罩?

口罩$200買了廿盒,朋友做牙醫,through佢係美國訂返黎。
之後$150買了十盒,又係through朋友訂,made in China
現在有廿幾三十盒大人,小童得五盒

唔好打頭,我認係富戶,但我會預埋4大長老,親戚,之前又寄左三盒去英國俾朋友,又訂多十盒送俾社工朋友去派,仲俾過BK jm(之後有人開post話自己冇,我當時得三盒係手都寄左廿個佢)…

我認自己係有心囤積多少少,因為覺得只要我買到,就可以有能力去俾人,我都經歷過每日搵口罩個種惶恐。

1個讚

我原本都有廿幾盒口罩,差不多全部都係網購,有啲唔啱用就賣左出去,有啲送俾4大長老,亦都有d送左出街…

宜家仲剩返10幾盒,覺得好似多得滯,諗住送多4盒出街。其實宜家仲需唔需要keep咁多?

1個讚

或者你想引用邊一句,直接highlight左佢就得,好方便

1個讚

大人3個共4盒半,小朋友3盒,仲有2盒大人未到手
小朋友口罩見啱都要入定

計埋d BFE 大人應該有200個
小朋友就有300個

不需要好耐,我系一整批一整批咁,好似工廠咁分 step造,好快嘅!Ggood_gif

1個讚

我無囤好多呀。。1家4口,每人有1盒左右
真心希望口罩D價錢盡快回落

大人前後買左10盒,用淨6盒,共課金$2000左右
仲有訂左啲台灣一直都冇貨,等退錢

好平呀,$200買到廿盒美國貨 :baby_boy06_shock:
我買大陸做都$200/盒

我試過啦,得左,謝謝呀 :baby_boy12_tehe:

1個讚

仲未退錢?我係美國訂左2次cut單都無收我錢呀,佢地話出貨先收錢。

我朋友都收到醫務社工送既口罩,佢有社工跟進全家,佢媽cancer,佢就有病,住半山,好有錢,個社工2月頭送左成盒口罩俾佢,不過佢媽係藍到全黑,返到屋企即刻剪爛曬,一路話:暴徒、死暴徒、暴徒醫院、黑醫黑護,教壞我女,xyz…

跟著2月尾無帶口罩去醫院,佢地出入都唔會帶口罩,信林鄭話帶左都要除返,點知個社工又送左盒俾佢,結果又係俾佢媽剪爛,唉。

到3月社工送左20個 KF 94 +福袋一大個 ,今次佢媽先信要帶口罩,所以無剪爛,不過福袋既野,唉,又係浪費囉,食物唔岩胃口,廁紙唔係用開既牌子,掉曬lu。

1個讚

初頭我係add曬萬寧,卓悅,sasa,黃店藥房,日韓藥㛇品店fb,如果地點岩一話有貨就9秒9衝去買,通常咁買到大部份,另外喺旋轉拍賣買,最少數喺藥房買,藥房質素最參差,藥妝品店質素唔錯,真係美國,日本口罩,但就無藥房咁平。

萬寧無人排隊?我呢到2,3月時班大嬸晚晚10點就排隊,有無貨返都排,永遠搶唔贏,但我又唔想食佢地既炒價買。佢地排隊會即場賣返出黎。

之前網上買咗4盒,有一盒差唔多用完。
有D散裝口罩係朋友送同阿媽返工嗰度或者睇醫生送。
總共存貨大概200個左右。

1個讚

萬寧好多人排隊,我喺咁岩行過就排隊,成日都好彩。
如果你想買口罩,上wishh買弓立醫療的口罩,依家白色50個/165蚊,我之前買過一盒粉紅色bfe,pfe99%,質地唔錯,我嗰時買198/盒。依家平左。仲有一間黃店叫笑住買,又係有盒裝口罩買,起碼唔係藥房嗰啲薄薄口罩:sweat_smile:

我個社工朋友係做深水埗獨居老人個啲。
我冇理藍黃(我知老人家多數藍,可能係日日開後生仔添),不過病毒都唔識分藍黃,我只希望盡自己少少一分力,其實都幫唔到幾多,希望幫到有需要的老人家。

未計期貨
大人 500 個 (2 個大人)
中童 400 個 (2 個小朋友)

有啲係 1 月買,另外 join 左 fb 口罩群組,每朝起身睇人報料,再去附近屈臣氏萬寧排隊

1個讚

我啱啱先喺123ella 買咗盒180蚊,其實都係比娘家用,驚佢地慳住慳住用,寧願自己重用都好過老人家要就住就住,不過我老公又喺度ee哦哦話我買比娘家,經濟唔好,偏偏口罩又貴,買餐餸都貴,生活艱難